Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
- Data zamieszczenia: 2019-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
REGON: 00052721000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie potencjału inwestycyjnego Gminy Tarnowskie Góry poprzez uzbrojenie terenów poprzemysłowych: ukształtowanie terenu, wykonanie uzbrojenia oraz budowa drogi na działce nr 1344/90 przy ul. Polnej w Tarnowskich Górach - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca swym zakresem rozbiórkę istniejących obiektów, wykonanie robót ziemnych, budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej, budowę sieci wodociągowej, budowę sieci ciepłowniczej, budowę sieci kablowej elektroenergetycznej, budowę infrastruktury technicznej oraz budowę drogi wewnętrznej. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót – Załącznik nr 7 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – ul. Polna”. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT). 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Szkolnej w Koniecpolu
Dodano: 2024-07-15 - Budowa sieci (linii) oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Jagodowej w Orzeszu-Gardawicach
Dodano: 2023-10-02 - BUDOWA MIEJSCA POSTOJU POJAZDÓW W LEŚNICTWIE ZACISZE ODDZ. 15-b
Dodano: 2023-09-26 - „Modernizacja rurociągów głównego odwadniania na powierzchni” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum”.
Dodano: 2023-09-22 - „Budowa kanalizacji deszczowej Ø 1000mm wraz z zabudową separatora koalescencyjnego przy ul. Dworcowej w Miasteczku Śląskim, na działce o numerze ewidencyjnym 1468/101”
Dodano: 2022-12-13 - Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Rogoźnik (ul. Parkowa, ul. Szkolna)
Dodano: 2022-09-29 - Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Rogoźnik (ul. Parkowa, ul. Szkolna)
Dodano: 2022-09-29 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej – ul. Szkolnej w Koniecpolu
Dodano: 2022-08-30 - „Budowa kanalizacji deszczowej Ø 1000mm wraz z zabudową separatora koalescencyjnego przy ul. Dworcowej w Miasteczku Śląskim, na działce o numerze ewidencyjnym 1468/101”
Dodano: - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Gorzyce – etap II Rogów
Dodano: 2021-12-07