Przetargi.pl
Zwiększenie efektywności energetycznej obiektów szkolno-basenowych poprzez umożliwienie wytwarzania i wykorzystania energii elektrycznej i cieplnej w warunkach wysokosprawnej kogeneracji

Urząd Gminy Cmolas ogłasza przetarg

  • Adres: 36105 Cmolas,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 837 702 , fax. 172 272 873
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Cmolas
    36105 Cmolas, woj. podkarpackie
    tel. 172 837 702, fax. 172 272 873
    REGON: 53324500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie efektywności energetycznej obiektów szkolno-basenowych poprzez umożliwienie wytwarzania i wykorzystania energii elektrycznej i cieplnej w warunkach wysokosprawnej kogeneracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zadania: Zwiększenie efektywności energetycznej obiektów szkolno-basenowych poprzez umożliwienie wytwarzania i wykorzystania energii elektrycznej i cieplnej w warunkach wysokosprawnej kogeneracji, tj: 1) Budowa instalacji fotowoltaicznej „Cmolas 2”o mocy 56 kW: a) Konstrukcja wsporcza pod instalację fotowoltaiczną, b) Mała instalacja fotowoltaiczna „Cmolas 2”, c) Włączenie małej instalacji fotowoltaicznej „Cmolas 2” do systemu elektroenergetycznego oraz przebudowa układu pomiarowo rozliczeniowego, d) Przebudowa sieci gazowej, 2) Modernizacja systemu c.w.u. w kuchni i stołówce i wprowadzenie perlatorów, 3) Modernizacja Instalacji fotowoltaicznej istniejącej o mocy 30 kW, 4) Modernizacja silników elektrycznych w basenie, 5) Wymiana rurociągów ciepłowniczych, 6) Wprowadzenie centralnego systemu zarządzania energią (SZE), 7) Ocieplenie stropu nad basenem, 8) Modernizacja instalacji kolektorów słonecznych, 9) Instalacja urządzeń wysokosprawnej mikrokogenracji w klasie energetycznej A+++, 10) Modernizacja systemu chłodzenia i osuszania powietrza w hali sportowej, 11) Modernizacja oświetlenia w budynkach. Szczegółowy zakres robót precyzują załączone przedmiary robót i ślepy kosztorys ofertowy – Załącznik Nr 4 oraz dokumentacja techniczna – projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne - Załącznik Nr 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia oraz zapoznał się z warunkami wykonawczymi na miejscu przed sporządzeniem oferty, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Prace będą prowadzone w obiektach stale użytkowanych. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia robót w sposób bezkolizyjny ze zwykłym użytkowaniem obiektów. W wyjątkowych sytuacjach, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym konieczności wyłączenia obiektu, możliwe jest wyłączenie obiektu z użytkowania na okres nie dłuższy niż 24 godziny i nie częściej niż 3 razy w trakcie wykonywania robót. 2. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach realizacji zamówienia między innymi:  koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,  koszty organizacji zaplecza budowy,  koszty dozoru budowy,  koszty wywozu odpadów na wysypisko,  inne koszty , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w przedmiarze robót w zakresie robót budowlanych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności objęte zadaniem wskazanym w punkcie III 1 SWIZ w zakresie robót budowlanych instalacyjnych, b) Czynności objęte zadaniem wskazanym w punkcie III 5 SWIZ w pełnym zakresie, c) Czynności objęte zadaniem wskazanym w punkcie III 7 SWIZ w pełnym zakresie, d) Czynności objęte zadaniem wskazanym w punkcie III 9 SWIZ w zakresie modernizacji ciągów kominowych, prac instalacyjnych rurociągów gazu oraz prac przygotowawczych do uruchomienia i uruchomienie. e) Czynności objęte zadaniem wskazanym w punkcie III 10 SWIZ, w zakresie prac przygotowawczych do uruchomienia i uruchomienie. 2) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób:  Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione wykazie osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w/w wykaz przed podpisaniem umowy,  Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wymienione w wykazie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,  Wykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności niezbędne do realizacji zamówienia i/lub oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji. b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia:  W przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia lub informacji dokumentujących zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 1 000,00zł brutto,  W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku informacji lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia. 4. W przypadku gdy Zamawiający w dokumentach służących do opisu przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, ślepy kosztorys ofertowy) wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy je traktować jako przykładowe – wykonawca jest uprawniony do rozwiązań równoważnych zgodnie z regulacjami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych. Za rozwiązania równoważne uważa się rozwiązania o parametrach niepogorszonych wobec rozwiązań projektowanych, wykonanych w sposób opisany w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, których zastosowanie pozwoli na osiągnięcie zakładanego wyniku ekologicznego zgodnie z celem projektu określonym w audycie energetycznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) do 24.11.2016r. do godz. 9:00. 2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 08 9180 1021 2002 1000 7748 0010 BS Kolbuszowa Oddział Cmolas, zaś dowód wniesienia wadium tj. potwierdzenie polecenia przelewu lub wpłaty gotówkowej załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Cmolas (pokój nr 25), zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania (art.89 ust.1 pkt 7b) ustawy Pzp). 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp) jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach