Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48468332021 , fax. +48468333228
- Data zamieszczenia: 2020-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. +48468332021, fax. +48468333228
REGON: 10102334200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie efektywności energetycznej budynku należącego do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów oraz robót budowlanych w ramach projektu pn.” Zwiększenie efektywności energetycznej budynku należącego do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach” w tym: - sporządzenie projektu budowlanego, - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji wraz z pozwoleniem na budowę (o ile będzie wymagane), - sporządzenie projektów wykonawczych i kosztorysu uproszczonego, - kompleksowe wykonanie pełnego zakresu zadania w oparciu o sporządzone projekty, - uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń/zgód na użytkowanie budynku. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz wykonawczej (we wszystkich branżach) sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, zgłoszeń, pozwoleń, uzgodnień oraz przeniesienie na Zamawiającego wszelkich autorskich praw majątkowych i praw zależnych do opracowanej dokumentacji. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie w tym: 1) W ramach dofinasowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 wykonanie projektów oraz robót budowlanych w zakresie: a) Ocieplenia ścian zewnętrznych, b) Docieplania stropodachu (segment A, C i łącznik) c) Docieplenia stropodachu (segment B) d) Wymiany ścian murowanych z luxferów szklanych na fasady oszklone e) Wymiany drzwi zewnętrznych budynku f) Modernizacji instalacji wentylacji mechaniczne nawiewno-wywiewnej sal konferencyjnych na 1 i 2 piętrze segmentu B g) Modernizacji instalacji centralnego ogrzewania h) Wymiany oświetlenia na energooszczędne LED i) Budowy mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 15,4 kW 2) W ramach nieobjętych dofinasowaniem wykonanie projektów oraz robót budowlanych w zakresie: a) Wymiany oświetlenia zewnętrznego na oświetlenie energooszczędne typu LED b) Izolacji fundamentów c) Ułożenia papy na dachu wraz z obróbkami d) Zmiany lokalizacji jednostek zewnętrznych klimatyzacji e) Klimatyzacji sal konferencyjnych f) Modernizacji przyłącza c.o i c.w.u. g) Opomiarowania budynku w liczniki ciepła (c.o. i c.w.u.) oraz energii elektrycznej h) Remontu drogi dojazdowej do budynku i drogi wokół budynku i) Instalacji odprowadzenia wody deszczowej z dachu budynku j) Modernizacja przyłącza teletechnicznego 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ „Program Funkcjonalno –Użytkowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 08 1240 3321 1111 0000 2853 6787 (PEKAO SA I O/Skierniewice). 6. Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego (ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa), od poniedziałku do piątku w godz. od 09:00 – 16:30, z dopiskiem na kopercie: „WADIUM W POSTĘPOWANIU NA WYKONANIE PROJEKTÓW ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH PROJKETU PN.” ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGTYCZNEJ BUDYNKU NALEŻĄCEGO DO INSTYTUTU OGRODNICTWA W SKIERNIEWICACH” (numer postępowania 2/ZP/2020)” 7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz: 1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi lub poręczycielowi w formie pisemnej; 2) musi wskazywać nazwę i numer postępowania; 3) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia; 8. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 6.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) zobowiązanie innego podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Z zobowiązania musi wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego oraz dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału lub sporządzonego przez notariusza odpisu. 3) “Plan organizacji robót budowlanych w celu dotrzymania terminów i zminimalizowania utrudnień w funkcjonowaniu budynku należącego do Instytut Ogrodnictwa w Skierniewicach” – w celu weryfikacji kryterium oceny ofert., o którym mowa w Rozdz. XI ust. 2 pkt 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oczyszczalni ścieków przy budynku wielorodzinnym w miejscowości Gawronki oraz budowa wodociągu w miejscowości Borek, Gmina Łęczyca
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja kotłowni węglowej na kotłownię zasilaną gazem płynnym w budynku przedszkola Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Piątkowisku, Żytowice 34, 92-200 Pabianice
Dodano: 2024-07-16 - Budowa obiektu sportowego w Buczku
Dodano: 2024-07-12 - „Budowa świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie terenu we wsi Karsznice gmina Zduńska Wola”
Dodano: 2024-07-11 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez utworzenie miejsc rekreacji na terenie miasta i gminy Przedbórz z podziałem na części
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Centrum Rehabilitacji wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz termomodernizacja istniejącego budynku gminnego na terenie Gminy Rusiec
Dodano: 2024-07-10 - Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
Dodano: 2024-07-10 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez utworzenie miejsc rekreacji na terenie miasta i gminy Przedbórz z podziałem na części
Dodano: 2024-07-10 - Remont monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego Etap 2, w Sądzie Okręgowym w Łodzi przy Placu Dąbrowskiego 5, wraz z robotami towarzyszącymi.
Dodano: 2024-07-10 - Budowa budynku remizy strażackiej w Okupie Małym – etap IV
Dodano: 2024-07-10