Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu ogłasza przetarg
- Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146790001
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu
Rynek 13
32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
tel. 146790001
REGON: 85052597700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gokwojnicz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytycja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zwiększenie dostępności wydarzeń kulturalnych poprzez zakup sceny mobilnej, oświetlenia oraz nagłośnienia” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa sceny mobilnej, nagłośnienia i oświetlenia, w podziale na 3 części (zadania). 3.2.1. Część 1 – Dostawa sceny mobilnej • Zamawiający wymaga dostawy sceny mobilnej na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. • W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pokazowego montażu sceny. • Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min. 2 lata. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi – załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2.2. Część 2 – Dostawa sprzętu nagłośnieniowego • W zakres zadania wchodzi dostawa: - subwoofer PA – 2 szt. - głośnik dwudrożny – 2szt. - dodatkowe akcesoria • Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. • Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min.12 miesięcy. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi – załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2.3. Część 3 – Dostawa oświetleniowego sprzętu scenicznego • W zakres zadania wchodzi dostawa: - Reflektor teatralny. Moc lampy 150W, typ lampy led - 4 szt. - Ruchoma głowa – 2 szt. - Zabezpieczenie instalacji DMX all in one (ŁĄCZNIK + SPLITTER + BOOSTER) – 1 szt. - Uchwyt do kratownicy – 24 szt. - Projektor światła – 6 szt. - Led blinder – 2 szt. - Kable DMX 5m – 12 szt. - Kabel DMX 20 m – 2 szt. • Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. • Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min.12 miesięcy. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi – załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisany; 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) Dotyczy części nr 1 - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.1. a) SIWZ. 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.3.4. Oświadczenia składane w celu potwierdzenia spełniania przed oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w SIWZ: a) Dotyczy każdej części - karta katalogowa, folder lub inny dokument zawierający nazwę sprzętu, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego modelu, oraz szczegóły techniczne pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia podstawowe wymogi przedmiotu zamówieniu określone w SIWZ i załącznikach. UWAGA: Zamawiający nie wymaga, aby z kart katalogowych/opisu technicznego wynikało potwierdzenie wszystkich wymaganych parametrów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sceny mobilnej wraz z wyposażeniem z podziałem na dwie części w ramach projektu „Zwiększenie dostępności do kultury mieszkańców Gminy Grybów poprzez zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem”
Dodano: 2021-01-22 - Scena kultury, historii, dziedzictwa – zakup mobilnej sceny plenerowej dla Dębińskiego Centrum Kultury
Dodano: 2021-01-12 - Dostawa sceny mobilnej wraz z wyposażeniem z podziałem na dwie części w ramach projektu „Zwiększenie dostępności do kultury mieszkańców Gminy Grybów poprzez zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem”
Dodano: 2020-12-15 - Scena kultury, historii, dziedzictwa – zakup mobilnej sceny plenerowej dla Dębińskiego Centrum Kultury
Dodano: 2020-12-02