Przetargi.pl
„Zwiększenie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w SPZOZ w Kalwarii Zebrzydowskiej – Miejskiej Przychodni Zdrowia”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kalwarii Zebrzydowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, Jana Pawła II 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338765341 , fax. 338765863
  • Data zamieszczenia: 2022-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kalwarii Zebrzydowskiej
    Jana Pawła II 7
    34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie
    tel. 338765341, fax. 338765863
    REGON: 357002301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz-kalwaria.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zwiększenie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w SPZOZ w Kalwarii Zebrzydowskiej – Miejskiej Przychodni Zdrowia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    część I – Prace remontowe w budynku SP ZOZ w Kalwarii Zebrzydowskiej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ w tym:1. Przedmiar robótRoboty budowlane w części I obejmują w szczególności:1) Wymiana 20 drzwi do gabinetów POZ2) Modernizacja istniejącego węzła sanitarnego w celu utworzenia WC dla osób niepełnosprawnych na niskim parterze3) Modernizacja pomieszczenia dla osoby z dzieckiem na niskim parterze4) Modernizacja istniejącego węzła sanitarnego w celu utworzenia WC dla osób niepełnosprawnych na parterze.część II – Budowa pochylni zewnętrznej przy budynku SP ZOZ w Kalwarii Zebrzydowskiej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ w tym:1. Dokumentacja techniczna2. Przedmiar robótczęść III – Dostawa bilirubinometru szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zamówienia został określony w załączniku nr 1.3 do SWZ. Dostawa sprzętu medycznego – bilirubinometru – 1 szt.Część IV: Dostawa sprzętu medycznego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zamówienia został określony w załączniku nr 1.4 do SWZ. Dostawa sprzętu medycznego w części IV obejmują w szczególności:1) Zakup kozetki o regulowanej wysokości – 10 sztuk2) Zakup przewijaków dla dzieci – 4 sztuki3) Zakup wagi dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich do realizacji świadczeń medycznych – 2 sztuki4) Zakup fotela ginekologicznego z regulacją wysokości (stopniowo rozkładanego) -1 sztuka5) Zakup stołu zabiegowego regulowanego – 2 sztukiCzęść V: Dostawa sprzętu elektronicznego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zamówienia został określony w załączniku nr 1.5 do SWZ. Dostawa sprzętu elektronicznego w części V obejmują w szczególności:1) Zakup 11 laptopów2) Zakup 2 tabletówCzęść VI: Dostawa sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI zamówienia został określony w załączniku nr 1.6 do SWZ. Dostawa sprzętu elektronicznego w części VI obejmują w szczególności:1) Zakup pętli indukcyjnej mobilnej – 3 sztuki2) Zakup pętli indukcyjnej stanowiskowej – 2 sztuki3) Zakup urządzenia lektorskiego do czytania i rozpoznawania drukowanego tekstu – 2 sztuki.4) Zakup kiosku multimedialnego – 1 sztukaCzęść VII: Dostosowanie strony internetowej i nagrania video w języku migowym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VII zamówienia został określony w załączniku nr 1.7 do SWZ. Dostawa sprzętu elektronicznego w części VIII obejmują w szczególności:1) Dostosowanie strony internetowej w celu spełniania wymogów standardu WCAG 2.1.2) Zakup nagrania wideo o działalności placówki w polskim języku migowymCzęść VIII: Dostawa pozostałego wyposażenia – ławki szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VIII zamówienia został określony w załączniku nr 1.8 do SWZ. Dostawa pozostałego wyposażenia w części VIII obejmują w szczególności:1) Zakup ławek do poczekalni – 30 szt.Część IX: Dostawa planów tyflograficznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IX zamówienia został określony w załączniku nr 1.9 do SWZ. Dostawa w części IX obejmuje:1) Zakup planów tyflograficznych – 3 poziomy - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach