Przetargi.pl
Zwiększenie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w SPZOZ w Kalwarii Zebrzydowskiej – Miejskiej Przychodni Zdrowia

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kalwarii Zebrzydowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, Jana Pawła II 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338765341 , fax. 338765863
  • Data zamieszczenia: 2022-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kalwarii Zebrzydowskiej
    Jana Pawła II 7
    34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie
    tel. 338765341, fax. 338765863
    REGON: 357002301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz-kalwaria.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w SPZOZ w Kalwarii Zebrzydowskiej – Miejskiej Przychodni Zdrowia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. dla części I – Prace remontowe w budynku SP ZOZ w Kalwarii Zebrzydowskiej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ w tym:1. Przedmiar robótRoboty budowlane w części I obejmują w szczególności:1) Wymiana 20 drzwi do gabinetów POZ2) Modernizacja istniejącego węzła sanitarnego w celu utworzenia WC dla osób niepełnosprawnych na niskim parterze3) Modernizacja pomieszczenia dla osoby z dzieckiem na niskim parterze4) Modernizacja istniejącego węzła sanitarnego w celu utworzenia WC dla osób niepełnosprawnych na parterze.dla części II – Budowa pochylni zewnętrznej przy budynku SP ZOZ w Kalwarii Zebrzydowskiej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ w tym:1. Dokumentacja techniczna2. Przedmiar robótdla części III – Dostawa elektronicznego podnośnika podłogowego z funkcją pionizatora szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ3.4 Część IV: Dostawa bilirubinometru szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zamówienia został określony w załączniku nr 1.4 do SWZ. Dostawa sprzętu medycznego – bilirubinometru – 1 szt.3.5 Część V: Dostawa sprzętu medycznego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zamówienia został określony w załączniku nr 1.5 do SWZ. Dostawa sprzętu medycznego w części V obejmują w szczególności:1) Zakup kozetki o regulowanej wysokości – 10 sztuk2) Zakup przewijaków dla dzieci – 4 sztuki3) Zakup wagi dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich do realizacji świadczeń medycznych – 2 sztuki4) Zakup fotela ginekologicznego z regulacją wysokości (stopniowo rozkładanego) -1 sztuka5) Zakup stołu zabiegowego regulowanego – 2 sztuki3.6 Część VI: Dostawa sprzętu elektronicznego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI zamówienia został określony w załączniku nr 1.6 do SWZ. Dostawa sprzętu elektronicznego w części VI obejmują w szczególności:1) Zakup 11 laptopów2) Zakup 2 tabletów3.7 Część VII: Dostawa sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VII zamówienia został określony w załączniku nr 1.7 do SWZ. Dostawa sprzętu elektronicznego w części VII obejmują w szczególności:1) Zakup pętli indukcyjnej mobilnej – 3 sztuki2) Zakup pętli indukcyjnej stanowiskowej – 2 sztuki3) Zakup urządzenia lektorskiego do czytania i rozpoznawania drukowanego tekstu – 2 sztuki.4) Zakup kiosku multimedialnego – 1 sztuka3.8 Część VIII Zakup systemu kolejkowego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VIII zamówienia został określony w załączniku nr 1.8 do SWZ. Dostawa sprzętu elektronicznego w części VIII obejmują w szczególności:1. Zakup system kolejkowego – 1 szt.3.9 Część IX: Dostosowanie strony internetowej i nagrania video w języku migowym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IX zamówienia został określony w załączniku nr 1.9 do SWZ. Dostawa sprzętu elektronicznego w części IX obejmują w szczególności:1) Dostosowanie strony internetowej w celu spełniania wymogów standardu WCAG 2.1.2) Zakup nagrania wideo o działalności placówki w polskim języku migowym3.10 Część X: Dostawa pozostałego wyposażenia – ławki szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części X zamówienia został określony w załączniku nr 1.10 do SWZ. Dostawa pozostałego wyposażenia w części X obejmują w szczególności:1) Zakup ławek do poczekalni – 30 szt.3.11 Część XI: Dostawa planów tyflograficznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części XI zamówienia został określony w załączniku nr 1.11 do SWZ. Dostawa w części XI obejmuje:1) Zakup planów tyflograficznych – 3 poziomy3.12 Część XII: Przeprowadzenie szkoleń dla kadry placówki szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części XII zamówienia został określony w załączniku nr 1.12 do SWZ. Przeprowadzenie szkoleń dla kadry placówki w części XII obejmuje w szczególności:1) Szkolenie dla 11 osób kadry placówki z zakresu wdrożenia, stosowania i utrzymania Standardu Dostępności POZCykl 2 szkoleń w 2 grupach x 1 dzień wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych, do wielokrotnego użytku.I grupa z zakresu wdrożenia, stosowania i utrzymania Standardu Dostępności POZ dla kierowników komórek organizacyjnych.II grupa z zakresu wdrożenia, stosowania i utrzymania Standardu Dostępności POZ, dla koordynatora opieki POZ, koordynatora dostępności, kierownika POZSzkolenie stacjonarne w miejscu zamawiającego.2) Szkolenie kadry placówki z zakresu komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami. Szkolenie dla 46 osób z podziałem na grupy. Cykl szkoleń w grupach 7 / 8 osobowych x 1dzień. Szkolenia wg. autorskiego harmonogramu, uwzględniające ramowy program szkoleń- zał. 3 Standard dostępności styczeń 2022 r. ) wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych, do wielokrotnego użytku.Szkolenie stacjonarne w miejscu zamawiającego.3) Szkolenie dla 2 osób z zatrudniania osób z niepełnosprawnością dla kadry zarządzającej. Szkolenie wg. autorskiego harmonogramu, uwzględniające ramowy program szkoleń- zał. 4 Standard dostępności styczeń 2022 r. ) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia on-line.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach