Przetargi.pl
Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicy Nadrzecznej stanowiącej połączenie kompleksu rekreacyjnego w obszarze zalewów w Siemiatyczach z drogą wojewódzką nr 693

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6565800, 6565815 , fax. 85 6565803
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6565800, 6565815, fax. 85 6565803
    REGON: 05065895300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na ulicy Nadrzecznej stanowiącej połączenie kompleksu rekreacyjnego w obszarze zalewów w Siemiatyczach z drogą wojewódzką nr 693
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.W ramach planowanego zadania przewiduje się wykonać:przebudowę nawierzchni bitumicznej - 487 mb, kanał deszczowy - 545 mb, wymianę wpustów ulicznych na krawężnikowo-jezdniowe - 13 szt, parkingi - 96 miejsc, zatokę autobusową, chodniki i zjazdy - 2 178 m2, ścieżkę pieszo-rowerową - 2 020 m2, oświetlenie ścieżki - 29 słupów i opraw, oznakowanie pionowe i poziome, wykonanie trawników na drodze gminnej nr 109351B - ul. Nadrzecznej w Siemiatyczach. 2. Dodatkowe informacje odnoszące się do przedmiotu zamówienia: szerokość jezdni ulicy od 6,10 m do 6,60 m; obustronne chodniki: szerokość 1,50 m po lewej stronie i 2,00 m po prawej stronie; szerokość ścieżki pieszo-rowerowej 3,5 m (wraz z opornikiem) w tym: 2,0 m pas dla rowerów i 1,5 m dla ruchu pieszego, konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej i parkingów: w-wa mrozoodporna z piasku gr. 15cm, kruszywo naturalne 0-31,5 mm grub. 15 cm, kostka brukowa gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. gr. 5cm; konstrukcja nawierzchni ulicy: wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym w ilości średnio 3 cm (75kg/m2), warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 3 cm; kanał deszczowy z rur PP strukturalnych, SN8, łączonych na kielich lub mufy, sprawdzonych producentów zapewniających odpowiedni standard wykonania (np. Wavin lub równoważne); na trasie kanału deszczowego studnie rewizyjne o średnicy Dn 1500 z kręgów betonowych lub polimerobetonowych; wody opadowe odprowadzane przez system kanalizacji deszczowej odprowadzane do rzeki Kamionki z zastosowaniem piaskownika Dn2000 oraz separatora lamelowego substancji ropopochodnych Dn2500-Qn=90 l/s; Qmax=900 l/s, oświetlenie: słupy oświetleniowe SAL4,5/B60 z oprawami Auris (lub równoważne) z daszkiem, kabel YKY 4x25mm2 + FeZ4x25 3.Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Długość odcinka ulicy Nadrzecznej objętego zadaniem - 487 mb. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia asfaltowa ( wyrównanie średnia grub. 3 cm + warstwa ścieralna grub. 3 cm) na powierzchni 3 325 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na ścieżce pieszo-rowerowej - 2 020 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na parkingach i progach zwalniających - 1 385,5 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na wjazdach bramowych - 391 m2, chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm - 1 787 m2. Do ustawienia przewidziano: 1 351,8 m krawężnika betonowego 15x30 cm wzdłuż ulicy i przy parkingach, 1 270 m opornika betonowego 15x25 cm wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej, 976,5 m obrzeża betonowego 6x20 cm oraz 195,5 m obrzeża 8x30 cm przy zjazdach bramowych. W ramach oznakowania do wykonania jest: ustawienie 56 szt. znaków drogowych (43 szt. słupków do znaków) oraz oznakowanie poziome w ilości łącznej 148,81 m2. Ilość trawników do wykonania -5 885 m2. W ramach odwodnienia planuje się wykonanie kanalizacji deszczowej w ilości: ? 900 - 182,4 m, ? 800 - 335,3 m, ? 600 - 20,2 m, ? 500 - 1,3 m, ? 315 - 3,2 m, ? 200 - 2,6 m. Na trasie kanału deszczowego wybudowane zostaną studnie rewizyjne o średnicy Dn 1500 w ilości 9 szt., piaskownik Dn2000 oraz separator lamelowy substancji ropopochodnych Dn2500. Wymienione zostanie również 13 szt. istniejących wpustów ulicznych na wpusty krawężnikowo-jezdniowe. Jednocześnie zaplanowano budowę oświetlenia ciągu pieszo rowerowego: montaż 29 szt. słupów oświetleniowych SAL4,5/B60 z oprawami Auris (lub równoważne) z daszkiem, układanie linii kablowej nn kablem YKY 4x25mm2 + FeZ4x25 w ilości 521 (676) m, montaż przepustów 49 m, montaż uziemienia słupa szt. 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c) kwotę gwarancji,d) termin ważności gwarancji e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że: Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Postanowienia pkt. 11.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 11.2.1)b) i 11.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. f) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji poręczenia wniesionych/złożonych jako wadium. g) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, przed upływem terminu składania ofert, w sposób umożliwiający dokonanie zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy Pzp - tj. jako oddzielny od oferty dokument, w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. 4.Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę). 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach