Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
REGON: 00058480500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie atrakcyjności turystycznej miasta Opola poprzez zagospodarowanie terenów wzdłuż Odry w zakresie Przebudowa ul. Ks. Baldego i ul. Nadbrzeżnej w Opolu - zagospodarowanie terenu wzdłuż ul. Nadbrzeżnej i ul. Ks. Stefana Baldego w Opolu wzdłuż kolektora K - etap II - ul. Nadbrzeżna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Roboty budowlano-montażowe obejmują: budowę ścieżki pieszo - rowerowej z oświetleniem i odwodnieniem oraz wycinkę i nasadzenie drzew. Zakres robót zgodny z dokumentacją projektową opracowaną przez PROKOM w Opolu oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla odcinka od km 0+001.25 do km 0+600.11 wzdłuż ul. Nadbrzeżnej. Rodzaj, zakres prac, lokalizacja budowy: Lokalizacja budowy: teren w rejonie ul. Nadbrzeżnej i Pl. Konstytucji 3 -go Maja w Opolu. Rodzaj prac: budowa ścieżki pieszo - rowerowej, oświetlenie ścieżki, odwodnienie, zieleń. Zakres rzeczowy: II etap zadania obejmuje: - budowę ścieżki pieszo - rowerowej z oświetleniem i odwodnieniem na odcinku od ul. Budowlanych do ul. Konopnickiej ( chodnik z kostki kamiennej granitowej i z kostki brukowej betonowej, ścieżka rowerowa o nawierzchni z betonu asfaltowego), - wycinkę i nasadzenia drzew na całości zadania tj. od ul. Budowlanych do ul. Katedralnej. Warunki dla Wykonawcy: Realizacja robót zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas budowy opracowanym przez Wykonawcę Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126). Obsługę geodezyjną budowy w zakresie: założenie reperów, tyczenie osi głównych drogi i projektowanego uzbrojenia, wyznaczenie uzbrojenia kolizyjnego i pomiar powykonawczy zleca Zamawiający. Pozostałą bieżącą obsługę geodezyjną budowy zleca Wykonawca. Pozyskane z wycinki drzew drewno pozostaje do dyspozycji Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do specyfikacji oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych zawierających jednocześnie roboty drogowe o nawierzchni bitumicznej i roboty brukarskie wraz z robotami oświetleniowymi, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda. Wzór wykazu załączono do specyfikacji. 3.W celu potwierdzenia dysponowania (na umowę o prace lub umowę cywilnoprawną) pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: a) kierownika budowy w branży budowlanej z uprawnieniami o specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu § 18 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ), b) kierownika robót o specjalności instalacyjnej z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust.1 cytowanego wyżej rozporządzenia, Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać nieograniczony zakres. Osoba wymieniona w wykazie ma się wykazać aktualnym w dniu składania wniosku wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający wniosek zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i budowa układu komunikacyjnego i infrastruktury dla Groszowic i Metalchemu w Opolu w zakresie przebudowy ul. Złotej w Opolu
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 45 w m. Jełowa (skrzyżowanie z ul. Wiejską) w ramach PBDK- Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa systemu odwodnienia drogi powiatowej Nr 1665 O w Korzękwicach Znak sprawy TN.343.38.2016
Dodano: 2016-06-21 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1532 O Znak sprawy TN.343.29.2016
Dodano: 2016-05-09 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wilków
Dodano: 2016-05-06 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Głubczycach
Dodano: 2016-05-06 - Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa na odcinku od drogi powiatowej Nr 2164 O ulica Długosza w Nysie do skrzyżowania z droga powiatową Nr 1632 O w miejscowości Biała Nyska w km 1+349 - 2+200 Znak sprawy TN.343.27.2016
Dodano: 2016-04-25 - Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa związanej z przebudową drogi powiatowej Nr 2164 O ulica długosza w Nysie oraz przebudową drogi powiatowej Nr 2170 O ulica Krawiecka w Nysie TN.343.24.2016
Dodano: 2016-04-15 - POPRAWA POŁĄCZENIA POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO Z AUTOSTRADĄ A4. ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 408 NA ODC. KĘDZIERZYN-KOŹLE - STARE KOŹLE OD KM 3+300,00 DO KM 5+500,00
Dodano: 2016-04-06 - Budowa dróg w mieście - dzielnica Górna Wieś ul. Zbaraska - etap II
Dodano: 2016-03-14