Przetargi.pl
„Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka” – dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego i/lub pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych położonych w gminie Sobótka

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 713 162 123
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 713 162 123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka” – dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego i/lub pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych położonych w gminie Sobótka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i elektronicznego do 4 szkół położonych w gminie Sobótka. Szkoły, które otrzymają pomoce dydaktyczne i sprzęt komputerowy to: Szkoła Podstawowa nr 1 w Sobótce Szkoła Podstawowa nr 2 w Sobótce, Szkoła Podstawowa w Świątnikach, Szkoła Podstawowa w Rogowie Sobóckim. Wśród sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych będących przedmiotem dostawy, które szczegółowo zestawiono i opisano (wraz z wymaganiami technicznymi) znajdują się m.in.: 1) Sprzęt komputerowy i elektroniczny (m.in. przenośne komputery, dedykowane urządzenia umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym, sieciowe urządzenia wielofunkcyjne, urządzenia wielofunkcyjne posiadające możliwość drukowania, kopiowania oraz skanowania dokumentów, aparaty cyfrowe do robienia zdjęć, tablice interaktywne, projektory. Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego stanowi część 1 niniejszego postępowania. Szczegółowe zestawienie sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z ich opisem technicznym stanowi załącznik nr 4 do niniejszego postępowania. 2) Pomoce dydaktyczne (m.in. programy do nauki języka angielskiego, program interaktywny do specjalistycznych zajęć wspomagających naukę czytania i pisania, puzzle 3D, zestaw gier logicznych, zabawka piłka skoczek do prowadzenia zajęć społeczno-emocjonalnych, program komputerowy do terapii pedagogicznej, multimedialny program edukacyjny do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, zestaw gier edukacyjnych dla dzieci do nauki tabliczki mnożenia, zestaw gier edukacyjnych dla dzieci do nauki dodawania i odejmowania, logiczna łamigłówka oparta na zasadach gry w szachy, pakiet edukacyjny z zakresu podstawowych działań arytmetycznych i logicznych układanek, program na tablicę multimedialną do przedstawiania zagadnień przyrodniczych, gra memory do ćwiczeń z języka angielskiego, dwustronne puzzle do nauki języka angielskiego, program komputerowy do terapii logopedycznej, multimedialny zestaw interaktywnych programów służący wspomaganiu terapii mowy, rerek - wibrator logopedyczny, duża kołyska do kształtowania relacji posturalnych na zajęcia integracji sensorycznej, deska rotacyjna fasolka do rozwoju mechanizmów rotacji, terapii stymulującej różne układy, trójkątna drabinka linowa ze szczeblami do ćwiczenia równowagi, przyrząd pozwalający uzyskać ruch rotacyjny, orbitalny, liniowy - tzw. grzybek, trapez podwójny do ćwiczeń z integracji sensorycznej, sprzęt do kształtowania obustronnej koordynacji ruchowej - tzw. helikopter, zestaw małych i dużych dysków, kołdra / kocyk). Dostawa powyższych pomocy dydaktycznych stanowi część 2 niniejszego postępowania. Szczegółowe zestawienie pomocy dydaktycznych wraz z ich opisem technicznym, stanowi załącznik nr 5 do niniejszego postępowania. 2. Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 i realizowane w ramach projektu pt. Zwiększamy kompetencje naukowe uczniów szkół podstawowych z gminy Sobótka. 4. Wykonawca, w kalkulacji kosztów dostawy, musi ująć wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: 1) Koszt zakupu oraz dostawy sprzętu komputerowego i elektronicznego (część 1) i/lub pomocy dydaktycznych (część 2). Pod pojęciem dostawy rozumie się: dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem, instalacją i uruchomieniem urządzeń oraz wdrożeniem i sprawdzeniem ich działania, w tym działania oprogramowania, jeśli takie jest w zakresie dostawy. Montaż wyposażenia, instalacja, uruchomienie winno odpowiadać i przebiegać ściśle według wymagań i zaleceń producenta. Dostawy poszczególnego sprzętu komputerowego, elektronicznego i pomocy dydaktycznych należy wykonać do każdej ze szkół, zgodnie z miejscem ich docelowego przeznaczenia. 2) Koszty utylizacji pozostałych po dostawie opakowań, kartonów itd. 5. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) Powiadomienie o planowanym terminie dostaw Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem; 2) Uzyskanie zatwierdzenia urządzeń przed dostawą udzielanego przez Zamawiającego oraz przekazywanie Zamawiającemu na bieżąco dokumentacji technicznej dla oferowanych urządzeń wraz ze wszystkimi atestami, certyfikatami i dokumentami dopuszczającymi do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3) Spełnienie następujących kryteriów dotyczących przedmiotu umowy: dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy od dnia dostawy Zamawiającemu, wolne od wad prawnych i fizycznych i gotowe do eksploatacji, ponadto winny cechować się wysoką jakością wykonania; 4) Odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie obiektu z winy Wykonawcy w czasie od rozpoczęcia dostaw do ich zakończenia i protokolarnego przekazania Zamawiającemu dostarczonych pomocy dydaktycznych bądź sprzętu komputerowego i elektronicznego; 5) Usuniecie i utylizacja wszystkich odpadów, w tym opakowań, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) Zapewnienie serwisu wyposażenia w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producentów; 7) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, odrębnej dla każdej ze szkół: a) dokumentacji powykonawczej w formie pisemnej w 1 egz. w tym m.in.: - w przypadku dostawy oprogramowania: przekazanie na czas nieokreślony Zamawiającemu praw, licencji do korzystania z oprogramowania wraz z dostarczanym wyposażeniem, - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych i instrukcji użytkowania dostarczanego wyposażenia - spis dostarczonego wyposażenia zawierający nazwę, producenta, model 8) Dostarczenie wymaganych dokumentów sporządzonych w języku polskim lub przetłumaczonych na język polski. 9) Zapewnienie konserwacji, przeglądu i serwisu wyposażenia w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producentów. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, udzieli Zamawiającemu minimum dwuletniego okresu gwarancji (24 miesiące) na dostarczone przedmioty i sprzęty. Wydłużenie gwarancji oceniane będzie w kryterium oceny ofert. 7. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia, znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 (dla sprzętu komputerowego i elektronicznego) oraz 6a (dla pomocy dydaktycznych) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, złożył oświadczenie dotyczące tych podmiotów, o ile w momencie złożenia oferty bądź podpisania umowy są już znani. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach