Przetargi.pl
"Zwalczanie zjawiska bezdomnych zwierząt – Azyl” – zapewnienie opieki zwierzętom bezdomnym z terenu miasta Mysłowice

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zwalczanie zjawiska bezdomnych zwierząt – Azyl” – zapewnienie opieki zwierzętom bezdomnym z terenu miasta Mysłowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia pn. „Zwalczanie zjawiska bezdomnych zwierząt – Azyl” – zapewnienie opieki zwierzętom bezdomnym z terenu miasta Mysłowice”, w zakresie wymaganym przepisami ustawy o ochronie zwierząt (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1840). 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1) całodobowe przyjmowanie i przechowywanie w schronisku dla bezdomnych zwierząt psów i kotów dostarczonych z terenu Gminy Mysłowice, w ramach jednostkowego rozliczenia kosztów utrzymania; 2.2) zapewnienie całodobowej i kompleksowej opieki weterynaryjnej nad zwierzętami w ścisłej współpracy z lekarzem weterynarii na zasadach określonych w ustawie o ochronie zwierząt; 2.3) zagwarantowanie dożywotniego pobytu w schronisku dostarczonym psom i kotom w przypadku braku osoby chętnej do ich adopcji; 2.4) zapewnienie wyżywienia oraz warunków bytowych zgodnych z potrzebami biologicznymi psów i kotów; 2.5) przeprowadzanie eutanazji oraz utylizacji zwłok psów lub kotów, w uzgodnieniu z lekarzem weterynarii zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1840) i prowadzenie ewidencji wykonania tego typu czynności oraz informowanie o wykonanej eutanazji, bądź o przypadku zgonu zwierzęcia, Zamawiającego poprzez sporządzanie wykazu z częstotliwością 1 raz w miesiącu i przesyłanie go do piątego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, zgodni ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ; 2.6) dokonywanie elektronicznego znakowania poprzez wszczepienie mikrochipa przyjętych do schroniska psów i kotów wraz z zarejestrowaniem w Międzynarodowej Bazie Danych Zwierząt oraz informowanie o tym Zamawiającego poprzez sporządzanie wykazu z częstotliwością 1 raz w miesiącu i przesyłanie go do piątego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ;; 2.7) informowanie Zamawiającego o każdym przypadku odebrania dostarczonego psa lub kota przez właściciela poprzez sporządzanie wykazu z częstotliwością 1 raz w miesiącu i przesyłanie go do piątego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do projektu umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ;; 2.8) szczepienie psów oraz kotów przebywających w schronisku przeciw wściekliźnie oraz chorobom zakaźnym; 2.9) zwalczanie pasożytów zewnętrznych oraz wewnętrznych psów i kotów przebywających w schronisku; 2.10) wykonywanie zabiegów sterylizacji i kastracji bezdomnych psów i kotów oraz informowanie o tym Zamawiającego poprzez sporządzanie wykazu z częstotliwością 1 raz w miesiącu i przesyłanie go do piątego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do projektu umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ;; 2.11) zapewnienie miejsca i odpowiednich warunków w schronisku dla bezdomnych psów lub kotów, które pogryzły człowieka i wymagają przeprowadzenia obserwacji weterynaryjnej w kierunku wykluczenia wścieklizny; 2.12) przekazywanie psów i kotów do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem i zdolnym zapewnić im odpowiednie warunki jak również sprawdzanie wiarygodności tych osób w ramach umowy adopcyjnej i informowanie o tym Zamawiającego poprzez sporządzanie wykazu z częstotliwością 1 raz w miesiącu i przesyłanie go do piątego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do projektu umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ;; 2.13) przyjmowanie oraz w uzasadnionych przypadkach usypianie ślepych miotów psów i kotów, a także unieszkodliwianie ich zwłok oraz prowadzenie ewidencji wykonania tego typu czynności informowanie o tym Zamawiającego poprzez sporządzanie wykazu z częstotliwością 1 raz w miesiącu i przesyłanie go do piątego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do projektu umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ;; 2.14) zapewnienie miejsca i odpowiednich warunków w schronisku dla psów i kotów, które zostały odebrane właścicielom w trybie art. 7 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2017r. poz. 1840) do momentu, w którym Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o możliwości oddania zwierzęcia właścicielowi bądź innej osobie chętnej do jego adopcji oraz sporządzania wykazu przyjmowanych i przechowywanych zwierząt z częstotliwością 1 raz w miesiącu i przesyłanie go do piątego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do projektu umowy – Załącznik n 6 do SIWZ;; 2.15) prowadzenie ewidencji przyjmowania i wydawania dostarczonych psów i kotów z uwzględnieniem miejsca wyłapania, osoby zgłaszającej jak również okresu kwarantanny i wykonanych szczepień oraz informowanie o tym Zamawiającego poprzez sporządzanie wykazu z częstotliwością 1 raz w miesiącu i przesyłanie go do piątego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do projektu umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ; 2.16) prowadzenie działań edukacyjnych na terenie Gminy Mysłowice propagujących poprawną postawę wobec zwierząt w tym promowanie adopcji zwierząt przebywających w schronisku poprzez organizowanie minimum trzech akcji edukacyjnych w czasie trwania umowy oraz poinformowanie Zamawiającego o terminie i tematyce przeprowadzanych akcji z miesięcznym wyprzedzeniem. 3. W odniesieniu do wymogu zatrudnienia, o którym mowa w art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia – 2 osoby wykonujące czynności w zakresie opieki nad zwierzętami przebywającymi w schronisku (karmienie, pielęgnacja zwierząt, prace gospodarcze na terenie schroniska, obsługa przyjęć zwierząt do schroniska oraz wydawania ich do adopcji). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w pkt 26 siwz oraz § 14 ust. 1 pkt 4 projektu umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 4. Wielkość zamówienia: zapewnienie zwierzętom opieki w schronisku – łącznie 122 szt. zwierząt w tym 84 szt. psów, 36 szt. kotów, 2 szt. ślepych miotów, bez względu na ilość zwierząt w miocie (przebywające w schronisku ponad 24 godz.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.430,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta trzydzieści złotych 00/100). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 uPzp, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej siwz. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. W przedmiotowym postępowaniu nie znajduje zastosowania art. 22a uPzp bowiem Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie/partnerzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 3 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Na podstawie art. 26 ust. 2f uPzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Podwykonawstwo na zasadach określonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 5.1. Na podstawie art. 36a ust. 1 uPzp, wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 uPzp. 5.2. Zgodnie z art. 36b ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Na podstawie art. 36b ust. 1a uPzp, w przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający zażąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5.3. Zgodnie z art. 36ba ust. 1 uPzp, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 uPzp, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zapisy, o których mowa wyżej stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6. Oświadczenia i dokumenty należy złożyć w formie zgodnej z poniższymi zasadami. 6.1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w ppkt 6.1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 6.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.7. Pełnomocnictwo (Załącznik Nr 3 do SIWZ) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.8. Pełnomocnictwo (Załącznik Nr 4 do SIWZ) wykonawcy, zgodnie z którym ustanawia pełnomocnika składane jest oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.9. Formularz ofertowy podpisany przez osobę/y uprawnione do reprezentowania wykonawcy wraz z dokumentem/ami na podstawie którego/ych Zamawiający będzie w stanie ocenić ofertę i przyznać jej odpowiednią punktację w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert o których mowa w punkcie 13 SIWZ. Przez dokumenty o których mowa w zdaniu poprzedzającym rozumie się zanonimizowany w zakresie danych osobowych osób przekazujących zwierzęta do schroniska oraz osób dokonujących adopcji, wykaz zwierząt określony w § 6.1 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt 6.10. Jeżeli Wykonawca w złożonej ofercie nie załączy do oferty wykazu/ów o których mowa w pkt 6.9 Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp, uznając że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp.; 6.11. Jeżeli Wykonawca w złożonej ofercie załączy niekompletny/e wykaz/y o których mowa w pkt 6.9 to znaczy nie zawierający/e danych określonych w § 6.1 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp, uznając że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp.; Dokumenty o których mowa w pkt 6.9 należy złożyć w formie poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z właściwego rejestru albo udzielonym pełnomocnictwem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach