Przetargi.pl
ZREALIZOWANIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU: ZIELENI WRAZ Z ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY, REMONTU OPASKI I KONSTRUKCJI OŚWIETLEŃ PIWNIC BUDYNKU, TRWAŁEGO OGRODZENIA AGREGATU KLIMATYZACYJNEGO, REMONTU SYSTEMU TELEWIZJI TVU W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE

Sąd Okręgowy w Ostrołęce I Wydział Cywilny ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Gomulickiego 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7650137, 7650134 , fax. 029 7650187
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Ostrołęce I Wydział Cywilny
    ul. Gomulickiego 5 5
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7650137, 7650134, fax. 029 7650187
    REGON: 00057064800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZREALIZOWANIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU: ZIELENI WRAZ Z ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY, REMONTU OPASKI I KONSTRUKCJI OŚWIETLEŃ PIWNIC BUDYNKU, TRWAŁEGO OGRODZENIA AGREGATU KLIMATYZACYJNEGO, REMONTU SYSTEMU TELEWIZJI TVU W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu: 1) zieleni wraz z elementami małej architektury od strony elewacji frontowej budynku Sądu Okręgowego w Ostrołęce - od strony ulicy Gomulickiego; 2) remontu opaski i konstrukcji oświetleń piwnic budynku; 3) trwałego ogrodzenia agregatu klimatyzacyjnego - urządzenie wolno stojące zlokalizowane na placu postojowym, manewrowym; 4) remontu systemu telewizji TVU. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) dokumentacji projektowej; 2) przedmiarze robót; 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji w pierwszym roku po posadzeniu roślin wykona pielęgnację, w szczególności: odchwaszczanie, nawożenie, oraz uzupełnienie kory pod roślinami, a także wymianę uschniętych bądź uszkodzonych roślin. Koszty ww. czynności zostaną zawarte w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - udokumentują, że wykonali co najmniej jedno zamówienie w budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującą usługi z zakresu zagospodarowania terenu zielenią, o wartości min. 35 000 zł brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez Zamawiającego - udokumentują, że Wykonawca dysponuje podstawowym personelem kierowniczym (kierownicy robót) i technicznym, który będzie uczestniczył w realizacji robót wraz z informacją o jego kwalifikacjach i doświadczeniu. Do informacji należy załączyć kserokopie: - uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; konstrukcyjno - budowlanej - obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji do 1kV - aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ma kwotę min. 250 000 zł) 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oferta (załącznik nr 1 do SIWZ), b) kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o przedmiar robót, w treści tego kosztorysu przy wycenie pozycji przedmiarowych należy podać typ, producenta materiału, urządzenia, jakiego zamierza użyć przy wykonywaniu zamówienia. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt1-3 oraz że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 2 do SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) podpisany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), f) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, g) wykaz wykonanego co najmniej jednego zamówienia w budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującą usługi z zakresu zagospodarowania terenu zielenią, o wartości min. 35 000 zł brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez Zamawiającego h) wykaz podstawowego personelu kierowniczego (kierownicy robót) i technicznego, który będzie uczestniczył w realizacji robót wraz z informacją o jego kwalifikacjach i doświadczeniu. Do informacji należy załączyć kserokopie: - uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; konstrukcyjno - budowlanej - obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji do 1kV - aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; (załącznik nr 4 do SIWZ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; j) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; k) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (na kwotę min. 250 000 zł) l) dowód wniesienia wadium 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, uczestnicy konsorcjum). 3. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) wymagane w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. c), d), i), j), k), dokumenty i oświadczenia muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) wymagane w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. a) , b) e), g), h) dokumenty muszą zostać złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, zamawiający zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. określającą sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum)). 5. W razie przedstawienia zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) okres obowiązywania umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia musi być określony w tej umowie i obejmować okres wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość złożenia przedwstępnej umowy konsorcjum albo przedwstępnej umowy spółki cywilnej, b) z umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać prawo do podpisania oferty, zaciągania zobowiązań, dokonywania rozliczeń, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. Umowa musi być podpisana przez wszystkich umocowanych uczestników konsorcjum, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach