Przetargi.pl
Zrealizowanie kampanii promocyjno-informacyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Kształcenie zawodowe Twoją przyszłością.

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zrealizowanie kampanii promocyjno-informacyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Kształcenie zawodowe Twoją przyszłością.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zasady realizacji przedmiotu zamówienia, usługa zostanie wykonana zgodnie z : a) zapisami wniosku o dofinansowanie projektu - treść wniosku znajduje się do wglądu dla Wykonawców w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00 do 15:30 i w piątek od godziny 8:00 do 14:00 w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych pokój nr 224 - Zamawiający zaleca, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią wniosku o dofinansowanie projektu b) zapisami umowy o dofinansowanie zawartej przez zamawiającego z Instytucją Wdrażającą - treść umowy znajduje się do wglądu dla Wykonawców w siedzibie Zamawiającego, jak w lit a.- Zamawiający zaleca aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią umowy o dofinansowanie projektu c) odpowiednimi wytycznymi odnoszącymi się do realizacji projektów w ramach POKL d) wytycznymi właściwej Instytucji Wdrażającej e) Wykonawca będzie realizował usługę w ścisłej współpracy i pod nadzorem Koordynatora projektu, który określi zasady współpracy, a także procedury które będą stanowiły ramy dla działań Wykonawcy f) Wykonawca zobligowany jest do udziału w spotkaniach organizowanych przez Koordynatora projektu, będą się one odbywały w zależności od potrzeby, jednak nie mniej niż raz na miesiąc. O każdorazowym miejscu i terminie, Wykonawca będzie informowany przez Koordynatora projektu na minimum 2 dni przed wyznaczonym dniem spotkania g) Wykonawca zobowiązuje się być dyspozycyjny na potrzeby realizacji projektu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w siedzibie biura projektu lub w miejscach realizacji projektu, niezwłocznie na żądanie Zamawiającego, ale nie później niż w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Koordynatora projektu. 2. Wytyczne dotyczące realizacji kampanii promocyjno - informacyjnej: - Kampania ma na celu zarówno promocję projektu jak i rozpowszechnienie informacji o jego realizacji wśród grupy docelowej, z terenu objętego zasięgiem realizacji projektu. Ma ona przyczynić się do zrekrutowania do udziału w projekcie BO. Promocja będzie związana z opracowaniem materiałów promocyjno-informacyjnych czyli: ulotek, plakatów i biuletynu (projekt i wydruk) oraz kolportażem na terenie szkół objętych projektem. Ponadto zajmować się będzie oznakowaniem sal lekcyjnych, w których odbywać się będą zajęcia. 3. Wytyczne dotyczące realizacji usługi monitoringu i ewaluacji: - Wykonawca na bieżąco będzie prowadzić monitoring projektu tj. zgodność z harmonogramem i budżetem, badanie postępu rzeczowego i finansowego. - Do zadań Wykonawcy związanych z ewaluacją należą: przeprowadzenie ankiet i ich analiza, opracowanie ankiet wstępnych, w trakcie realizacji zajęć i na zakończenie projektu, zarówno twardych jak i miękkich. Ankiety będą adekwatne do rodzaju oferowanych zajęć przez szkoły (inne na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, inne na zajęcia pozalekcyjne a inne na doradztwo). Przy tworzeniu ankiet Wykonawca będzie konsultować się z nauczycielami, pedagogami, psychologami, zaangażowanymi w realizację projektu. Ankiety badające postęp naukowy na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i pozalekcyjne będą przeprowadzane raz na miesiąc i na koniec projektu. - Przygotowanie sprawozdawczości: Wykonawca będzie zbierać dane od każdego z asystentów projektu w każdej ze szkół oraz specjalistów w zakresie rozliczeń finansowych. Na podstawie tych danych sporządzany będzie całościowy wniosek o płatność (w części rzeczowej) wraz z wymaganymi załącznikami, w tym PEFS. Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych i nadzorowanie działań związanych z procesem rekrutacji (weryfikacja formularzy pod względem formalnym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi w SIWZ dokumentami: 2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza że: - posiada doświadczenie w realizacji samodzielnie lub w partnerstwie z należytą starannością, co najmniej czterech projektów współfinansowanych ze środków unijnych w ramach ZPORR, SPO RZL lub POKL, o łącznej minimalnej liczbie 1700 BO; 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4 Dysponują przynajmniej trzema osobami zarejestrowanymi w KSU prowadzonym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości 2.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.6 Przedstawiciel Wykonawcy musi być dyspozycyjny w godz. od 08:00 - 15:30 w dni robocze, w siedzibie biura projektu bądź w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu w siedzibie biura projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 PZP (Załącznik nr 2 do SIWZ), c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej czterech projektów współfinansowanych ze środków unijnych w ramach ZPORR, SPO RZL lub POKL, w których łącznie uczestniczyło minimum 1700 BO, wraz z oświadczeniem potwierdzającym, że wymagane projekty zostały wykonane z należytą starannością (Załącznik nr 4 do SIWZ). d) dokumenty lub oświadczenie potwierdzające dysponowanie przynajmniej trzema osobami zarejestrowaną w KSU prowadzonym przez PARP, 2) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie do oferty należy dołączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty o których mowa w punkcie 8.1. lit. od a) do b) SIWZ składa każdy ze wspólników, c) spełnienie warunku w zakresie doświadczenia zawodowego wspólnicy muszą potwierdzić łącznie dokumentami, o których mowa w punkcie 8.1. lit.od c) do d) SIWZ. 3) Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1) lit. a): składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5) Dokumenty, o których mowa w punkcie 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7). Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z przetłumaczeniem na język polski w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach