Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-600 Oborniki, ul. Szpitalna 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2973600 , fax. 061 2960079
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 2 2
64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. 061 2973600, fax. 061 2960079
REGON: 00030660900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZPR/03/09 przystosowanie pomieszczeń w budynku głównym szpitala na pracownię endoskopowa wraz z instalacja wwentylacji mechanicznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przystosowanie pomieszczeń w budynku głównym szpitala na pracownię endoskopowa wraz z instalacja wwentylacji mechanicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151431
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oświadczenie w pełnym jego brzmieniu z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. 2) Oświadczenie , że zakończenie robót i przekazanie obiektu wraz z całą dokumentacją i przeprowadzonymi wszystkimi wymaganymi protokołami badań i sprawdzeń zostanie wykonane do dnia 15 lipca 2009r. tj. 7 tygodni 3) Oświadczenie o przyjęciu niżej wymienionych warunków gwarancji: 1) minimalny okres gwarancji 5 lat liczonych po okresie 3 miesięcznej rękojmi ,tj. 63 m-cy , 2) zobowiązanie przystąpienia do naprawy lub usunięcia usterek w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili powiadomienia , 3) zobowiązanie , że w przypadku awarii instalacji czas reakcji od zgłoszenie wyniesie maksymalnie 5 godzin licząc od momentu zawiadomienia faxem i telefonem przez Zamawiającego , 4) w przypadku wykonania prac przez Podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu punktów serwisowych z podaniem dokładnego adresu , numerów telefonów stacjonarnych , komórkowych ,faksowych 4) dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji podobnych inwestycji poprzez przedłożenie z okresu ostatnich 3 lat wykazu co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie 5) Wykazy osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli odpowiednie ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gdzie wykonawca posiada rachunek: informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż :150 000 ,00 zł - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnianie spełnia tzn. każdy z Wykonawców musi spełnić wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem wykluczenia wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków , oferta musi zawierać dodatkowe dokumenty złożone w formie odpisu lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 i art. 24 ust.1 pkt 9 , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . 4) w przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006 , Nr 87 , poz. 605 ) wykonawca załącza dokumenty wymienione w cytowanym paragrafie .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja istniejącego pomieszczenia w budynku B Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3 w zakresie niezbędnym do zamontowania aparatu rentgenowskiego AXIOM ICONOS R200
Dodano: 2012-10-22 - 11/11
Dodano: 2011-12-09 - ZPR/01/09 przystosowanie pomieszczeń w budynku głównym szpitala na pracownie endoskopowa wraz z instalacja wentylacji mechanicznej
Dodano: 2009-04-16