Urząd Gminy Sieroszewice ogłasza przetarg
- Adres: 63-405 Sieroszewice, ul. Ostrowska 65
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7396076 , fax. 062 7396456
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sieroszewice
ul. Ostrowska 65 65
63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
tel. 062 7396076, fax. 062 7396456
REGON: 00054625900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieroszewice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.PN.19/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-Przedmiotem zamówienia jest odwiert studni awaryjnej w Sieroszewicach zgodnie ze specyfikacją techniczną - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452551103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.3wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1jest niezgodną z ustawą 3.2jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych A.4) Wykaz wykonanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. A.5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie A.6) Wykaz podwykonawców - jeśli dotyczy A.7) Podpisany projekt umowy A.8) Kosztorys ofertowy - wypełniony
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sieroszewice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa Stacji Wodociągowej w Brzostku
Dodano: 2014-03-07 - Rekonstrukcja studni zlokalizowanych na terenie ujęcia w m. Dominowo
Dodano: 2014-01-15 - Wykonanie awaryjnej studni głębinowej na Stacji Uzdatniania Wody w Nowej Wsi Książęcej
Dodano: 2013-04-29 - REMONT STUDNI
Dodano: 2012-10-22 - Wykonanie ujęcia wód podziemnych w miejscowości Polwica ( Otwór awaryjny nr 3 )
Dodano: 2012-06-11 - ZP.PN.20/10 Montaż oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sierszewice
Dodano: 2010-10-20 - remont studni głębinowej nr 1 w Pałczynie
Dodano: 2010-03-29 - Wykonanie dwóch studni na terenie Gminy Słupca
Dodano: 2009-06-24