Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 53
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8290180 , fax. 061 8290187
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Wilczak 53 53
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8290180, fax. 061 8290187
REGON: 63114696200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP WORD 4/ambulans/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ambulansu medycznego typu furgon wraz z wyposażeniem medycznym. Kod CPV 34114110 - 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem medycznym stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ambulans medyczny wraz z wyposażeniem medycznym musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. Ambulans medyczny wraz z wyposażeniem medycznym muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji 2009 oraz spełniać wymagania określone w siwz. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dostawy ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem medycznym do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji ambulansu medycznego oraz sprzętu medycznego, o czas trwania naprawy. Strony ustalają, że w przypadku zbycia ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem medycznym na rzecz osób trzecich uprawnienia wynikające z gwarancji i rękojmi za wady przejdą na nabywców. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty wymagane w załączniku nr 1 do siwz oraz instrukcje obsługi ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem w języku polskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty spełniające określone wyżej warunki dopuszczające do ubiegania się o zamówienie publiczne podlegają ocenie metodą warunku granicznego - spełnia , - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca składa: wykaz dokonanych dostaw - minimum dwóch, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dołączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,2,4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 - Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1,2,4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 1-5 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa , podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Dakowach Suchych - bez wyposażenia dodatkowego
Dodano: 2011-10-31 - Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Dakowach Suchych - bez wyposażenia dodatkowego
Dodano: 2011-10-14 - ZP WORD 8 / ambulanse medyczne / 2010
Dodano: 2010-07-29 - ZP WORD 4/ambulans/2010
Dodano: 2010-03-19 - Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją rozpoznawania zagrożeń chemiczno-ekologicznych
Dodano: 2009-10-16 - ZP WORD 9/AMBULANSE/2009
Dodano: 2009-06-09