Przetargi.pl
ZP/U/04/ROŚ/2014 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I KONSERWACJA URZĄDZEŃ NA PLACACH ZABAW W GMINIE IZABELIN

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3. Maja 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 722 89 30 , fax. 022 722-80-06
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    ul. 3. Maja 42 42
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 022 722 89 30, fax. 022 722-80-06
    REGON: 01327186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/U/04/ROŚ/2014 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I KONSERWACJA URZĄDZEŃ NA PLACACH ZABAW W GMINIE IZABELIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZP/U/04/ROŚ/2014. 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonywanie czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym, zgodnie z jego przeznaczeniem. 2. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) Systematyczne ręczne uprzątanie zanieczyszczeń, wraz z wywozem i utylizacją, na powierzchni 19271 m2, 2) Systematyczne opróżnianie koszy, wraz z wywozem i utylizacją, 14 szt., 3) Systematyczne wykaszanie trawy, wraz z wywozem i utylizacją, na powierzchni 18971 m2, 4) Usuwanie opadłych liści, wraz z wywozem i utylizacją, na powierzchni 9476 m2, 5) Cięcie pielęgnacyjne krzewów Ligustery, wraz z wywozem i utylizacją, na powierzchni 170 m2, 6) Wymiana piasku w piaskownicach (24 m3), w tym zakup, dostawa i utylizacja, trzy razy w sezonie, 7) Dokonywanie raz w tygodniu przeglądu technicznego urządzeń zabawowych, 8) Reagowanie (w ciągu 24 godzin od wykrycia usterki) i dokonywanie na bieżąco (maksymalnie w ciągu 3 dni od wykrycia usterki) drobnych napraw i prac konserwacyjnych (czyszczenie, malowanie, wymiana lub uzupełnienie brakujących śrub, mocowań, pojedynczych szczebli i deszczułek, zamków w furtce, smarowanie łożysk, itp.), natomiast w przypadku poważnych uszkodzeń powodujących konieczność naprawy całego urządzenia lub jego likwidację, natychmiastowe zabezpieczenie urządzenia i zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu, 9) Inne niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania placów zabaw prace, wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł). 2. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: WADIUM - PRZETARG ZP/U/04/ROŚ/2014. 3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniżej podanych form: a) pieniądzu na konto Urzędu Gminy Izabelin 05-080 Izabelin ul. 3 Maja 42 rachunek nr 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) poręczeniach bankowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 6. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w formie ustalonej w pkt 4 b) do 4 f) musi być zdeponowane w oryginale w Referacie Księgowości (pokój 101) przed terminem składania ofert, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopią należy dołączyć do oferty. 8. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożeniem dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówić podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane); c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.izabelin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach