Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 862 12 71; 862 11 21, , fax. 74 862 11 22
- Data zamieszczenia: 2019-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II Spółka Akcyjna
Jana Pawła II 2
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 862 12 71; 862 11 21, , fax. 74 862 11 22
REGON: 02049396100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.scm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/PN/2019/34 - artykuły biurowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów biurowych dla potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ust. 1b ustawy PZP - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca składa wraz z ofertą 11.1. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz cenowy - zał. Nr 1 (wraz z kopią na nośniku danych) 11.2. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 11.3. Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług załącznik nr 6 do SIWZ 11.4. Uzupełniony wzór umowy o dane Wykonawcy załączniki nr 8 do SIWZ w formie dokumentu lub na nośniku danych 11.5 Załącznik nr II do projektu umowy 11.6. Oświadczenie dot. RODO załącznik nr 9 11.7. Oświadczenie o dostarczeniu próbek załącznik nr 10.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną