Przetargi.pl
ZP/PN/2017/74-dzierżawa sprzętu dla oddziału kardiologicznego II

Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 57320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 862 12 71; 862 11 21 , fax. 74 862 11 22
  • Data zamieszczenia: 2017-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna
    ul. Jana Pawła II 2
    57320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 862 12 71; 862 11 21, fax. 74 862 11 22
    REGON: 02049396100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/PN/2017/74-dzierżawa sprzętu dla oddziału kardiologicznego II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wydzierżawienie sprzętu i wyposażenia dla Oddziału Kardiologii Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. – wg wykazu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 1-3 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 7.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagane dokumenty: oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1b pkt 1-3 ustawy - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ oraz dokument potwierdzający wpis do właściwego rejestru dotyczącego prowadzonej działalności: (KRS, zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), w przypadku braku wpisu do właściwego rejestru - dokumenty potwierdzające ich nadanie numeru NIP i REGON

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach