Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 57320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 862 12 71; 862 11 21 , fax. 74 862 11 22
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna
ul. Jana Pawła II 2
57320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 862 12 71; 862 11 21, fax. 74 862 11 22
REGON: 02049396100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.scm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/PN/2017/62 - pracownia lekow cytostatycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń magazynowych IV piętra budynku F w SCM na pracownię cytostatyków wraz z dostawą wyposażenia technologicznego pomieszczeń przygotowania leków oraz pomieszczeń towarzyszących. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00zł: 12.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 11:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 12.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 12.3.1 w pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. o/Polanica-Zdrój 27 1090 2327 0000 0001 0685 0550), 12.3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 12.3.3 w gwarancjach bankowych, 12.3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 12.3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240 ze zm.) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 12.4. Zwrot wadium 12.4.1 Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z zastrzeżeniem pkt 12.5. 12.4.2 Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.4.3 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zatrzymanie wadium 12.5.1 Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.5.2 Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.5.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane przez Zamawiającego, 12.5.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.1. posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów –na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1b ustawy wg wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 7.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7.2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamówienia publicznego 19.1. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 19.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie art. 148 ust 1 ustawy pzp, w terminie do dnia zawarcia umowy. 19.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. o/Polanica Zdrój 27 1090 2327 0000 0001 0685 0550. 19.4. Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy może być dokonana, przez Wykonawcę, w trakcie realizacji umowy, zgodnie z art. 149 ust. 1 i 3 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka czterech obiektów składnicy drewna w Kostrzycy
Dodano: 2023-04-14 - Adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych do pełnienia funkcji zwierzętarni
Dodano: 2020-06-16 - Remont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi (II) etap w DS. „Parawanowiec” usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu.
Dodano: 2020-03-12 - Remont i przebudowa pomieszczeń na potrzeby Dziekanatu WNB wraz z wymianą pionów wodociągowych oraz remont dachu, elewacji i wymiana stolarki okiennej skrzydła D w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego - Etap 6D, 5E, i 6E (w zakresie skrzydła D) przy ul. Przybyszewskiego 63/77.
Dodano: 2020-02-11 - Rozbudowa obiektu budowlanego dla potrzeb osłony gazów technicznych
Dodano: 2019-12-24 - Rozbudowa obiektu budowlanego dla potrzeb osłony gazów technicznych
Dodano: 2019-11-25 - Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku „Na Piasku” przy ul. Św. Jadwigi 3/4 we Wrocławiu w celu dostosowania go do potrzeb Wydziału Filologicznego – I Etap: Pomieszczenia studia RTV i FOTO na parterze i I piętrze
Dodano: 2019-10-29 - Zmiana sposobu użytkowania parteru budynku Zespołu Szkół Specjalnych na Klub Seniora – Etap I
Dodano: 2019-10-08 - Remont budynku Gminnego Centrum Kultury oraz Biblioteki Gminnej w Cieszkowie - przetarg II
Dodano: 2019-06-26 - Remont świetlic wiejskich : Zadanie I Remont świetlicy w m. Toszowice, Zadanie II Remont Centrum Kultury w Rudnej, zadanie III Remont świetlicy w m. Gwizdanów Zadanie IV Remont świetlicy w m. Górzyn, Zadanie V Remont świetlicy w m.Wądroże
Dodano: 2019-06-12