Przetargi.pl
ZP/PN/ 2013 /9- dzierżawa i serwis drukarek i kopiarek

Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8621101, 8621121 , fax. 74 8621102
  • Data zamieszczenia: 2013-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne Spółka Akcyjna
    ul. Jana Pawła II 2 2
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8621101, 8621121, fax. 74 8621102
    REGON: 02049396100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/PN/ 2013 /9- dzierżawa i serwis drukarek i kopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. Dzierżawa i serwis urządzeń kopiujących i drukujących wraz z systemem zliczania kosztów druku, to jest: 1) dzierżawie czterdziestu pięciu urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwisie tych urządzeń, obejmującym dostarczanie materiałów eksploatacyjnych (za wyjątkiem papieru), okresowe przeglądy, konserwację i naprawy; 2) serwisie trzydziestu trzech urządzeń będących własnością Zamawiającego obejmującym dostarczanie materiałów eksploatacyjnych (za wyjątkiem papieru), okresowe przeglądy, konserwację i naprawy; 3) wdrożeniu systemowego rozwiązania do zliczania kosztów druku oraz kopii z wszystkich urządzeń drukujących i kopiujących objętych umową (dzierżawionych przez Zamawiającego i będących własnością Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 789000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Ustawy Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art.45 ust. 6 Ustawy . 1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty potwierdzenie wniesienia wadium, 2) w prowadzonym postępowaniu dla poszczególnych zadań wysokość wadium wnoszonego w pieniądzu wynosi: 7.000,00 zł (sł.: siedem tysięcy złotych), 3) wadium składane w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego : Bank Zachodni WBK S.A. o/Polanica Zdrój Nr konta 27 1090 2327 0000 0001 0685 0550, 4) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, 5) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w taki sposób, aby znajdowało się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, 6) nie zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy a złożona oferta zostanie odrzucona, 7) wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do 7 kwietnia 2013 r. 8) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy. VIII.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. VIII.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. VIII.4. Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy (którego oferta została wybrana) jeżeli zaistnieją okoliczności wymienione w art. 46, ust. 4a i 5 Ustawy. VIII.5. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną