Przetargi.pl
ZP/K/8/09 - Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu 16 Pracowników Tymczasowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 30.06.2010 r. i świadczenia usługi pracy na rzecz ww. Sądu przez Koordynatorów Prawnych w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 30.06.2010 r. w ilości do 1.350 dniówek Koordynatorów Prawnych

Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-813 Warszawa, ul. Terespolska 15A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 5091754 , fax. 0-22 8700634
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie
    ul. Terespolska 15A 15A
    03-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 5091754, fax. 0-22 8700634
    REGON: 14031855800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srpragapolnoc.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/K/8/09 - Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu 16 Pracowników Tymczasowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 30.06.2010 r. i świadczenia usługi pracy na rzecz ww. Sądu przez Koordynatorów Prawnych w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 30.06.2010 r. w ilości do 1.350 dniówek Koordynatorów Prawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi przez Wykonawcę Agencję Pracy Tymczasowej lub Doradztwa Personalnego polegającej na skierowaniu 16 (szesnastu) Pracowników Tymczasowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 30.06.2010 r., a ponadto świadczenie usługi pracy na rzecz ww. Sądu przez Koordynatorów Prawnych. Przewidywana ilość dniówek w okresie świadczenia usługi tj. od dnia 01.01.2010 r. do dnia 30.06.2010 r. przez Koordynatorów Prawnych nie przekroczy 1.350 dni roboczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 p.z.p.; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu zrealizowanych usług, (co najmniej jednej), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy przedstawiają informację zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 2 pkt 5. Wzór formularza wykazu zrealizowanych usług stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, których wzory stanowią załączniku nr 4A i 4B do niniejszej specyfikacji. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany złożyć FORMULARZ OFERTOWY załącznik nr 2 do siwz oraz Kalkulację cenową załącznik nr 3 do siwz. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty lub oświadczenia muszą być potwierdzone przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srpragapolnoc.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach