Przetargi.pl
ZP/BZP/320/2019-Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek oraz do kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej w 2019/2020 roku.

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/BZP/320/2019-Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek oraz do kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej w 2019/2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek oraz do kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej w 2019/2020 roku. 2.Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. 3.Kod CPV 30197600-2 papier i tektura gotowe 4.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Politechnika Wrocławska na terenie Wrocławia, Legnica, Wałbrzych, Jelenia Góra. 5.Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych,oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami i będzie posiadać aktualne atesty, w nienaruszonym opakowaniu, odpowiadający rodzajowi i parametrom opisanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 6.Podana ilość Towarów wymienionych w załączniku nr 3 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7.Termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia to minimum 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego, lub terminu przydatności na opakowaniu, jeżeli jest terminem dłuższym. 8.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia przez okres obowiązywania Umowy, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko. 9.Dostawa Towaru będącego przedmiotem zamówienia będzie ustalana w trakcie realizacji Umowy, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wielkość i zakres rzeczowy będą każdorazowo określone przez Zamawiającego w formie pisemnej w zamówieniu. 10.Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu komórek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, Legnicy, Wałbrzycha i Jeleniej Góry w ramach wynagrodzenia , co Wykonawca akceptuje oraz zobowiązuje się do rozładowania Towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia cząstkowego w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych. Termin realizacji dostawy liczony jest od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę. 12.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 13.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia (całą dostawę). Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197600-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 7 000,00 PLN ( siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Oferta musi składać się z: 6.1.dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ; 6.2.formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 6.3.wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 6.4.pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy); 6.5.opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej oferowanych produktów – pozwalającej stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi odpowiednio w Załączniku nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ - OPZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach