Przetargi.pl
ZP/95/2014 DOSTAWA STYMULATORÓW SERCA

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/95/2014 DOSTAWA STYMULATORÓW SERCA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa stymulatorów serca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy na zasadzie zapasu konsygnacyjnego w następującym asortymencie : Zadanie nr 1 - Stymulatory serca SSIR z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania - 45 sztuk. L.p. STYMULATOR SSIR Z AUTOMATYCZNYMI FUNKCJAMI STYMULACJI I WYCZUWANIA - OPIS PARAMETRU Wymagane parametry graniczne 1 Tryby stymulacji VVI, VVT, V00,AAT,AAI, A00, OFF tak 2 Częstość stymulacji 30 (5) 200ppm tak 3 Czułość kanału komorowego (mV) (0,5 - 7,5) tak 4 Amplituda impulsu komorowego (V) (0,2 - 7,5) tak 5 Czas trwania impulsu (ms) (0,1 - 1,5) tak 6 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze tak 7 Automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod tak 8 Automatyczna czułość w komorze tak 9 Zapis zaburzeń rytmu serca tak 10 Dwa dodatkowe typy histerez oprócz histerezy rytmu tak 11 W pełni automatyczny follow up tak 12 Waga stymulatora (g) do 25 tak 13 Histogramy rytmu komór tak 14 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah tak 15 Gniazda elektrod IS-1 tak 16 Żywotność baterii przy nastawach nominalnych min 12 lat tak 17 Łącznik IS-1 tak 18 Kształt prosty i J tak 19 Unipolar-bipolar tak 20 Osłona silikonowa tak 21 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) tak 22 Funkcje pomiarowe Automatyczny pomiar baterii, automatyczny pomiar oporności elektrod równocześnie w konfiguracji uni i bipolarnej, AutoSensing 23 Dokładność pomiaru progu stymulacji (mV) Co 0,1 mV 24 Możliwość wykonania antyarytmicznej stymulacji za pomocą programatora i stymulatora tak Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 sztuk stymulatorów SSIR w tym jeden zestaw certyfikowany do badan MRI. Warunki dodatkowe: 1. W ramach całej puli urządzeń 3 zestawy (stymulator i komplet elektrod) certyfikowane do badań MRI (full body scan). 2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale. 3. Elektrody pasywne -aktywne do wyboru. 4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod. 5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień. 6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego. 7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych. 8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów. 9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów. 10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy). 11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy. Zadanie nr 2 - Stymulatory serca DDDR dwujamowe z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania - 130 sztuk. L.p. Stymulator DDDR - Opis parametru Wymagane parametry graniczne 1 Tryby stymulacji DDD; DDT 2 Czułość przedsionkowa (mV) (0,5 - 7,5) 3 Czułość komorowa (mV) (0,5 - 7,5) 4 Czas trwania impulsu (ms) dla każdego kanału (0,1 - 1,5) 5 Amplituda impulsu (V) dla każdego kanału (0,2 - 7,5) 6 Opóźnienie przedsionkowo - komorowe (15 - 300) 7 W pełni automatyczny follow up TAK 8 Automatyczna czułość w przedsionku i komorze TAK 9 Waga stymulatora (g) ? 28 10 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze TAK 11 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta w przedsionku TAK 12 Autmatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod TAK 13 Histogramy rytmu komór TAK 14 Programowalny parameter Safety Margin TAK 15 Algorytm automatycznie wykrywający polarność elektrod oraz automatycznie aktywujący podstawowe funkcje stymulatora(tj.MS, PMT Protection) TAK 16 Algorytm optymalizujący zarządzanie pamięcia IEGM TAK 17 Możliwość zapamiętania najbardziej istotnych zdarzeń w Holterze TAK 18 Algorytm stabilizujacy rytm komór podczas Mode Switching TAK 19 Basic rate w zakresie od 30-185ppm TAK 20 Widoczny w skopii znacznik stopy elektrody aktywnej TAK 22 Autosensing TAK 24 Dane pacjenta TAK 25 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah 26 Gniazda elektrod IS-1 TAK II Elektroda stymulująca komorowa RV 1 Gniazda elektrod IS-1 TAK TAK 2 Łącznik IS-1 TAK 3 Kształt prosty TAK 4 Unipolar-bipolar TAK 5 Osłona silikonowa TAK 6 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK III Elektroda stymulująca przedsionkowa RA 1 Łącznik IS-1 TAK 2 Kształt litery -J- lub prosta TAK 3 Unipolar- bipolar TAK 4 Uwalniająca steryd TAK 5 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 10 sztuk stymulatorów DDDR w tym jeden zestaw z certyfikatem do badań MRI. Warunki dodatkowe: 1. W ramach zamówionej puli urządzeń 5 zestawów (stymulator i komplet elektrod) certyfikowanych do badań MRI (full body scan). 2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale. 3. Elektrody pasywne - aktywne do wyboru. 4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod. 5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień. 6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego. 7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych. 8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów. 9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów. 10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy). 11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy. Uwaga: 1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 3. Zamawiający wymaga dołączenia instrukcji składowania zapasu konsygnacyjnego. 4. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w opakowaniu producenta. 5. Wykonawca będzie dostarczał towar oznakowany na opakowaniach z następującymi danymi: nazwa towaru, ilość, data produkcji, data ważności do użytku, producent. 6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych: od poniedziałku do piątku, od daty złożenia zamówienia przez zamawiającego telefonicznie lub faksem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia. 7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. 8. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie nr 9 i kolumnie nr 10 -nr katalogowy-Producent i nazwa handlowa - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 9. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w pozycji -Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu- należy opisać dokument, natomiast w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać -Nie wymaga dopuszczenia 10. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A,2B do siwz) przewidywane zapotrzebowanie ( podane ilości ) nie stanowią ilości gwarantowanych przez Zamawiającego, bowiem faktyczny zakres zamówień składanych przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. Jednakże zmniejszenie ilości asortymentu podanych w załączniku nr 2A,2B nie przekroczy 20% ilości przewidywanej w załączniku nr 2A,2B dla danego zadania. 11. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331582107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach