Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie ogłasza przetarg
- Adres: 77-300 Człuchów, ul. Szczecińska 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8342281 w. 307 , fax. 059 8342459
- Data zamieszczenia: 2016-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
ul. Szczecińska 16 16
77-300 Człuchów, woj. pomorskie
tel. 059 8342281 w. 307, fax. 059 8342459
REGON: 77148060300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/7/SPZOZ/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest Zakup i dostawa pampersów. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia może być zmniejszony do 60% wartości zamówienia, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. Wykonawcy w ofercie mogą podać nazwy handlowe oferowanych produktów. Zamówienie podzielono na 3 części - Pozycje. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337712007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzozczluchow.bip.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PN-209/61/2013/pieluchomajtki
Dodano: 2013-10-23 - PN-140/41/2013/G- Pieluchy
Dodano: 2013-07-15 - PN-77/20/23/2013/G
Dodano: 2013-05-27 - PN-44/19/2012/Pieluchomajtki
Dodano: 2012-05-07 - Sukcesywne dostawy pieluchomajtek oraz testów do myjek.
Dodano: 2012-02-03 - PN-216/72/2010/Pieluchomajtki
Dodano: 2011-02-10 - Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci ZP9/A/5/2010
Dodano: 2010-04-16 - PN - 196/65/2009/Pieluchomajtki
Dodano: 2009-12-18