Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg
- Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
- Data zamieszczenia: 2013-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
Ul. Drewnowska 5 5
91-002 Łodź, woj. łódzkie
tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
REGON: 10161009700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/6/2013 NA wykonanie remontu lokali mieszkalnych branża ogólnobudowlana, instalacyjna i elektryczna w nieruchomościach przy: ul. Franciszkańska 38 m. 94 i ul. Plac Kościelny 4 m. 66 - Zadanie I, ul. Łagiewnicka 8 m. 35/36 i ul. Zgierska 17 m. 15 - Zadanie II w Łodzi zgodnie z przedmiarami robót. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w nieruchomościach przy ul. Część I (Zad.1) ul. Franciszkańska 38 m. 94 i ul. Plac Kościelny 4 m. 66 Część II (Zad.2) ul. Łagiewnicka 8 m. 35/36 i ul. Zgierska 17 m. 15 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do (SIWZ) - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane każdej części zamówienia (zadania )- min. 24 miesiące od daty odbioru robót; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Szczerców tj.: Grudna dz. nr 252, Firlej-Zbyszek droga nr G2
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania zestawu hydroforowego w budynku A Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104
Dodano: 2016-05-17 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szczerców
Dodano: 2016-02-12 - ZP/103/2015 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-24 - Wykonanie instalacji elektrycznej w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-11-05 - Remont instalacji elektrycznej na potrzeby bloku operacyjnego i oddziału intensywnej terapii budynku szpitala - etap 1
Dodano: 2015-10-20 - Przetarg nieograniczony na wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2015-10-14 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w Koźlu
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez AZK Łódź - Śródmieście w podziale na 3 części
Dodano: 2015-09-24 - Wykonanie robót budowlanych w podziale na zadania: Zadanie nr 1: Zakup i montaż instalacji niskoprądowych na parterze budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu przy ul. Piłsudskiego 4, zawierających instalacje: SWiN (sygnalizacji włamań i napadu), LAN (sieć komputerowa / telefoniczna); SAP ( sygnalizacja alarmu pożaru). Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Sieradzu na parterze budynku, którego celem jest adaptacja wnętrz dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sieradzu - II etap
Dodano: 2015-09-07