Przetargi.pl
ZP-6/2009 Całodobowa ochrona mienia w obiektach szpitalnych,dzierżawa części parkingu oraz obsługa windy towarowo-osobowej w budynku Interny należących do WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206.000 Euro

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6879997 , fax. 042 6879997
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza
    ul. Wileńska 37 37
    94-029 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6879997, fax. 042 6879997
    REGON: 47165861900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-6/2009 Całodobowa ochrona mienia w obiektach szpitalnych,dzierżawa części parkingu oraz obsługa windy towarowo-osobowej w budynku Interny należących do WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206.000 Euro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia są usługi całodobowej ochrony mienia w obiektach szpitalnych, dzierżawa części parkingu oraz obsługa windy towarowo-osobowej w budynku Interny należących do WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi. Szczegółowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych potwierdzone dokumentami określonymi pkt. 10.19 SIWZ - Należy dołączyć:: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , 2)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, 3)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, 4)Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, 5)Koncesja, zezwolenie lub licencja. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Należy dołączyć polisę ubezpieczeniowa zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Należy dołączyć wykaz usług, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Uwaga Nie dotyczy Spółek cywilnych. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej - każdy współwłaściciel. 4.Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005r. Nr 145 poz.1221, ze zmianami). Uwaga: W przypadku spółki cywilnej - każdy współwłaściciel. 5.Wykonawca działający jako Spółka Cywilna składa kopię umowy Spółki wraz z aneksami. 6 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Uwaga -W przypadku spółki cywilnej - każdy współwłaściciel oraz na spółkę 7.Załącznik nr 8- Wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie- dołączyć referencje lub inny dokument potwierdzający wykonanie usługi w ilości minimum 5 dokumentów, w tym minimum 2 dokumenty odpowiadające miesięcznej wartości przedmiotu zamówienia. 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia-, jeśli dotyczy 9.Załącznik nr 7- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 10. Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia upoważnienia do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 tys. zł wraz z potwierdzeniem opłacania składek. Uwaga-Wspólnicy spółki cywilnej łącznie 12 Aktualne badania lekarskie, Zaświadczenie kwalifikacyjne UDT, Zaświadczenie kwalifikacyjne obsługi butli tlenowych oraz reduktorów -Wykonawca dołącza kopie do oferty lub przedstawi najpóźniej w dniu podpisania umowy). 13.Załącznik nr 1 - Strona tytułowa 14.Załącznik nr 2 - Oferta 15.Załącznik nr 3 - formularz cenowy 16.Załącznik nr 4 - Oświadczenia z art. 22 u Pzp 17.Załącznik nr 5 - Oświadczenia z art. 24 uPzp (w przypadku Spółki Cywilnej oświadczenie składa każdy ze Wspólników) 18.Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu 19.Załącznik nr 10 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na dzierżawę miejsc parkingowych 20.Załącznik nr 9 - Wykaz podwykonawców -Zgodnie z art. 36 ust. 4 u Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach