Przetargi.pl
ZP 6/09 - Usługa utrzymania czystości i prowadzenia szatni

Wojewódzkie Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 91-002 Łódź, ul. Drewnowska 75
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (0-42) 2563604 , fax. (042) 2563609
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego
    ul. Drewnowska 75 75
    91-002 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (0-42) 2563604, fax. (042) 2563609
    REGON: 47165599200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP 6/09 - Usługa utrzymania czystości i prowadzenia szatni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi usługa sprzątania nieruchomości budynkowych szpitala i administracji, prowadzenia szatni oraz utrzymania porządku na nieruchomości gruntowej Wojewódzkiego Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego, ul. Drewnowska 75, 91-002 Łódź (zwanym dalej Centrum). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis - SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę odpowiadająca w pełni wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Należycie wykonali przynajmniej dwa zamówia w ciągu ostatnich pięciu lat odpowiadających rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu i potwierdzą to oświadczeniami kontrahentów Wykonawcy, stwierdzającym należyte wykonanie zamówienia, 7. Wykonawcy posiadający osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku, gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego, winni dołączyć do oferty uchwałę wspólników (lub Rady Nadzorczej) albo umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w przypadku takiego występowania. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamienienie posiadają odpowiednie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają wymów posiadania takich uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy). Uchwałę wspólników (lub Rady Nadzorczej) albo umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty - w przypadku wykonawców posiadających osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku, gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego. Aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności (kontraktowo - deliktową) Atesty PZH, certyfikaty potwierdzające możliwość stosowania w placówkach służby zdrowia lub dokumenty wystawione przez Instytut Matki i Dziecka w Warszawie potwierdzające dopuszczenie środków i materiałów, za pomocą których Wykonawca ma realizować zamówienie do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP. Wykaz przynajmniej dwóch zamówień wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat odpowiadających rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu potwierdzony oświadczeniami kontrahentów Wykonawcy, stwierdzającym należyte wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Proponowany czynsz
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radlinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach