Przetargi.pl
ZP-4/FRSE/2010

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-551 Warszawa, ul. Mokotowska 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6223706 , fax. 022 6223708
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
    ul. Mokotowska 43 43
    00-551 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6223706, fax. 022 6223708
    REGON: 01039303200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja korzystająca ze środków publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-4/FRSE/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ewaluacja śródokresowa działania Programu Młodzież w działaniu oraz działających w ramach Narodowej Agencji Programu Młodzież w działaniu Centrum Współpracy z Europą Wschodnią i Krajami Kaukazu SALTO oraz EURODESK Polska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, co do których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania oraz którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie prowadzenia działalności, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 usługi polegające na ewaluacji i/lub analizie i/lub badaniach społecznych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 1 usługa odnosząca się do realizacji programów Komisji Europejskiej; 2) dysponują co najmniej 5 osobami, spełniającymi następujące kryteria: co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu badaniami społecznymi, w charakterze kierownika tych badań; co najmniej 2 osobami, z których każda posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie stosowania metod i technik badań społecznych; co najmniej 1 osobę, posiadającą doświadczenie w zakresie badania edukacyjnych projektów/programów Komisji Europejskiej; co najmniej 1 osobę, posiadającą doświadczenie w zakresie badań dotyczących działań informacyjnych i promocyjnych; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu, b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki opisane w ust. 1 pkt a, b, c i d. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usług, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1.b)1), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa, co najmniej jeden z nich. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1.b)2), sporządzone według wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa co najmniej jeden z nich. 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że: a) żaden z Wykonawców nie podlega wykluczeniu, b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) wszelka korespondencja prowadzone będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 4) umowa, o której mowa wyżej winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów żądanych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca postępuje zgodnie z § 4 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ponadto wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków, oraz dokumenty żądane na potwierdzenie spełniania warunków. 6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: opis założeń badania i koncepcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frse.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach