Przetargi.pl
ZP/39/2019 - Budowa systemu parkingowego z dostawą i montażem urządzeń wraz z elementami służącymi użytkowaniu systemu oraz wykonaniem zasilania elementów systemu w Instytucie „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-338 Łódź, ul. Rzgowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 271 17 52; 271 17 53 , fax. 42 271 17 50
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
    ul. Rzgowska 281
    93-338 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 271 17 52; 271 17 53, fax. 42 271 17 50
    REGON: 47161012700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/39/2019 - Budowa systemu parkingowego z dostawą i montażem urządzeń wraz z elementami służącymi użytkowaniu systemu oraz wykonaniem zasilania elementów systemu w Instytucie „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania: Budowa systemu parkingowego z dostawą i montażem urządzeń wraz z elementami służącymi użytkowaniu systemu oraz wykonaniem zasilania elementów systemu w Instytucie „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: • Zamówienie podstawowe: I. Sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego dla ośmiu zestawów systemu parkingowego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz stosownych opinii i uzgodnień. II. Obejmuje wykonanie zestawu parkingowego 6 oraz 7. „Zestaw 6”, „Zestaw 7” - demontaż i utylizacja istniejących urządzeń; - dostawa i montaż urządzeń wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji; - wykonanie rozruchu systemów parkingowych; - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej elektrycznej instalacji zasilającej i sterującej urządzeniami; - szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu oraz urządzeń z nim współpracujących; - szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji systemu i urządzeń; - zapewnienie obsługi serwisowej i konserwacji na zamontowane urządzenia w okresie objętym gwarancją i rękojmią; oraz wykonanie wszelkich innych prac, określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. • Prawo opcji - Część I: I. Obejmuje wykonanie zestawu parkingowego 1-3 oraz 5. „Zestaw 1”, „Zestaw 2”, „Zestaw 3”, „Zestaw 5” - demontaż i utylizacja istniejących urządzeń; - dostawa i montaż urządzeń wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji; - wykonanie rozruchu systemów parkingowych; - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej elektrycznej instalacji zasilającej i sterującej urządzeniami; - szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu oraz urządzeń z nim współpracujących; - szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji systemu i urządzeń; - zapewnienie obsługi serwisowej i konserwacji na zamontowane urządzenia w okresie objętym gwarancją i rękojmią; oraz wykonanie wszelkich innych prac, określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. • Prawo opcji - Część II: I. Obejmuje wykonanie zestawu parkingowego 4 oraz 8. „Zestaw 4”, „Zestaw 8” - demontaż i utylizacja istniejących urządzeń; - dostawa i montaż urządzeń wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji; - wykonanie rozruchu systemu parkingowego; - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej elektrycznej instalacji zasilającej i sterującej urządzeniami; - szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu oraz urządzeń z nim współpracujących; - szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji systemu i urządzeń; - zapewnienie obsługi serwisowej i konserwacji na zamontowane urządzenia w okresie objętym gwarancją i rękojmią; oraz wykonanie wszelkich innych prac, określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Demontaż i utylizacja istniejących urządzeń winne być poprzedzone sprawdzeniem przez Wykonawcę możliwości wykorzystania tych urządzeń w miejsce nowych. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa szczegółowo: 3.1 Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2 Istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.3 Załącznik graficzny przedstawiający poglądowy zakres parkingów obsługiwanych przez odpowiednie zestawy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp oraz przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. 5. Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz ekspertyzy pożarowe dla budynku A Instytutu „CZMP” znajdują się na stronie Zamawiającego www.iczmp.edu.pl w zakładce Zamówienia Publiczne – Informacje dla Architektów. 6. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do pełnienia czynności nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Nadzór autorski pełniony będzie w trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę zamówienia. 7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia została opisana poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m. in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 oraz 3, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, Wykonawca może przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 8. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.), dalej: „PZP” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie objętym „prawem opcji” zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach prawa opcji zostanie zrealizowane pod warunkiem, że zawiadomienie o realizacji prawa opcji zostanie skierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy maksymalnie: Część I: w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy; Część II: w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy. 2. 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu została złożona jedna oferta. 2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku prowadzonego postępowania, w szczególności po zapoznaniu się z informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach