Przetargi.pl
ZP-381-48/2019 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO HEMATOLOGII ORAZ KOAGULOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ I SERWISEM APARATÓW

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 927 103 , fax. 612 927 102
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 927 103, fax. 612 927 102
    REGON: 55382200000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-381-48/2019 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO HEMATOLOGII ORAZ KOAGULOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ I SERWISEM APARATÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników do hematologii wraz z dzierżawą aparatów oraz zapewnienie usługi serwisowej oferowanych urządzeń w ramach dzierżawy. a) Dostawa w ramach dzierżawy wraz z montażem i uruchomieniem aparatów do badań (zgodnie z załącznikiem: 3A do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 poz. 175 z póź. zm.) b) Sukcesywna dostawa odczynników (w miarę zgłaszanych potrzeb) w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, do wykonania badań w ilościach opisanych w załącznikach nr 3A do siwz. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wielkość dostaw będzie realizowana przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie. c)Termin realizacji zamówienia na odczynniki Zamawiający ustala od 1 do 3 dni roboczych od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszonego zapotrzebowania. d) Zamawiający wymaga, żeby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 6 miesięczną datą przydatności do użytku. e) dostarczenie wszystkich ulotek odczynnikowych w języku polskim oraz kart charakterystyk materiałów niebezpiecznych przy pierwszej dostawie odczynników. f) Zamawiający wymaga aby przeglądy okresowe aparatów, robione były zgodnie z zaleceniami producenta. g) Czas reakcji serwisu 24h od momentu zgłoszenia awarii. h) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie trwania umowy zapewnił możliwość konsultacji 24h/dobę. i) Jeżeli wystąpi awaria z przyczyn samego urządzenia, a nie będzie wynikać z przyczyn zależnych od użytkownika, koszt naprawy poniesie Wykonawca; 2. Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt materiały kontrolne oraz inne materiały zużywalne do dostarczonych analizatorów w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu dokumentację techniczną dot. budowy, działania i obsługi analizatorów w języku polskim oraz karty charakterystyk substancji niebezpiecznych. 5. Instalacja aparatów, przeszkolenie personelu w zakresie używania i prawidłowej konserwacji urządzeń Wykonawca zapewni w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. 6. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi w języku polskim na uruchomiane urządzenia oraz instrukcję używania odczynników, w języku polskim. 7. Zamawiający dopuszcza sprzęt używany: - aparat główny do hematologii 5 diff – fabrycznie nowy, rok produkcji 2019 - aparat backup do hematologii 5 diff - nie starszy niż 3 lata Pakiet nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatu do koagulologii oraz zapewnienie usługi serwisowej oferowanych urządzeń w ramach dzierżawy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku 3B. 2. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony w załączniku 3B, do niniejszej specyfikacji. 4. Dostawa w ramach dzierżawy wraz z montażem i uruchomieniem aparatu do koagulologii (zgodnie z załącznikiem nr 3B do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019, poz. 175 z póź. zm.) 5. Sukcesywna dostawa odczynników (w miarę zgłaszanych potrzeb) w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, do wykonania badań w ilościach opisanych w załączniku 3B . Ilości odczynników należy skalkulować w taki sposób aby zapewnić wykonywanie badań dla trzech pacjentów w jednej serii. W przypadku złej kalkulacji ilości odczynników Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania odczynników na własny koszt do czasu trwania umowy. 6. Wielkość dostaw będzie realizowana przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie. 7. Zamawiający ustala termin realizacji zamówienia od 1 do 3 dni roboczych od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszonego zapotrzebowania 8. Zamawiający wymaga, żeby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 6 miesięczną datą przydatności do użytku. 9. Naprawy aparatu (dojazd, czas pracy serwisanta, części zamienne) wynikające z normalnego użytkowania i eksploatacji aparatu oraz przeglądy konserwacyjne robione zgodnie z zaleceniami producenta. 10. Dostawa materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych do dostarczonych aparatów w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. 11. Dostarczenie dokumentacji technicznej dot. budowy, działania i obsługi urządzeń w języku polskim wraz z pierwszą dostawą. Dostarczenie kart charakterystyki substancji niebezpiecznych 12. Instalacja aparatu, przeszkolenie personelu w zakresie używania i prawidłowej konserwacji urządzeń w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. 13. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim na każde uruchomiane urządzenie oraz instrukcji używania odczynnika w języku polskim. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 15. Czas reakcji serwisu 24h od momentu zgłoszenia awarii. 17. Możliwość konsultacji z serwisantem 24h/dobę 18. Zamawiający dopuszcza sprzęt używany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach