Przetargi.pl
ZP-381-20/2019 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW BIOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ ZAPEWNIENIE USŁUGII SERWISOWEJ OFEROWANEGO URZĄDZENIA W RAMACH DZIERŻAWY

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 927 103 , fax. 612 927 102
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 927 103, fax. 612 927 102
    REGON: 55382200000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-381-20/2019 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW BIOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ ZAPEWNIENIE USŁUGII SERWISOWEJ OFEROWANEGO URZĄDZENIA W RAMACH DZIERŻAWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora oraz zapewnienie usługi serwisowej oferowanego urządzenia w ramach dzierżawy. a) Dostawa w ramach dzierżawy wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników oraz podłączeniem do systemu Esculap analizatora do badań biochemicznych (zgodnie z załącznikiem 3B do SIWZ). Koszty podłączenia ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 poz. 175). b) Sukcesywna dostawa odczynników (w miarę zgłaszanych potrzeb) w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, do wykonania badań w ilościach opisanych w załączniku nr 3A. 2. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wielkość dostaw będzie realizowana przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w formie faxu lub drogą elektroniczną w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie. 3. Minimalny termin realizacji zamówienia na odczynniki, Zamawiający ustala na 1 do 4 dni roboczych od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszonego zapotrzebowania. 4. Termin zainstalowania analizatora, Zamawiający ustala w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia (odczynniki) w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 6 miesięczną datą przydatności do użytku. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 175). 7. Przeglądy, konserwacyjne aparatu robione będą zgodnie z zaleceniami producenta na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. W ramach zamówienia, w przypadku awarii aparatu, Wykonawca jest obowiązany w ciągu 3-max 6 godzin przybyć do siedziby Zamawiającego i przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis awarii, w tym zakres uszkodzeń wraz z oszacowaniem kosztów naprawy i terminu jej usunięcia. Jeżeli awaria nastąpi z przyczyn samego urządzenia, a nie będzie wynikać z przyczyn zależnych od użytkownika, koszt naprawy poniesie Wykonawca; 9. Dostawa materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych do dostarczonego analizatora w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. 10. Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki odczynników zawierających substancje niebezpieczne, wraz z pierwszą dostawą. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Dostarczenie dokumentacji technicznej dot. budowy, działania i obsługi urządzeń w języku polskim – wraz z dostawą. 13. Przeszkolenie personelu w zakresie używania i prawidłowej konserwacji urządzeń. 14. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim na uruchamiane urządzenie oraz instrukcji używania odczynnika w języku polskim. 15. Zamawiający dopuszcza sprzęt używany: aparat do biochemii nie starszy niż z 2017 roku. Uwaga: Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 16. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ. 17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania. 18. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP. 21. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 22. Przedmiot zamówienia został opisany w rozdziale I i załączniku nr 3A i 3B do SIWZ. 23. Szczegółowe zasady podpisania, realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach