Przetargi.pl
ZP-381-17/2019 Sukcesywne dostawy implantów stosowanych w ortopedii

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 927 103 , fax. 612 927 102
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 927 103, fax. 612 927 102
    REGON: 55382200000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-381-17/2019 Sukcesywne dostawy implantów stosowanych w ortopedii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1. STABILIZACJA WEWNĘTRZNA – szczegółowo opisana w załączniku nr 3 do siwz. 2. W ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zapewnienia na czas trwania umowy depozytu implantów. 2. Zapewnienia na czas trwania umowy instrumentarium chirurgicznego. 3. Przeszkolenia personelu w odpowiadającym zamówieniu zakresie Uwaga !!! Oferowane wyroby muszą bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich przez Zamawiającego. W przypadku jego braku lub, gdy oferowane wyroby nie będą spełniały wymaganych warunków będzie to podstawą do odrzucenia oferty. 3. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy materiały informacyjne producentów (katalogi, foldery) potwierdzające zgodność oferowanego wyrobu z opisem zamówienia w przypadku gdy zaoferowane wyroby będą budziły wątpliwość u Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zabezpieczyć dostawy i ponosi z tego tytuły pełną odpowiedzialność do momentu odebrania ich przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za wybór środka transportu, jak i za właściwe opakowanie towarów, dające zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. 5. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych i innych obowiązujących przepisów. Na tą okoliczność konieczne jest złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia oraz załączenie do oferty deklaracji zgodności i certyfikatów. 6. Wykonawca zapewni depozyt implantów 7. Uzupełnienie depozytu w ciągu od 1 dnia do max 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. 8. Płatność na podstawie protokołu implantacji. 9. Użyczenie instrumentarium do założenia powyższych łączników na czas obowiązywania umowy. 10. Wszystkie elementy muszą pochodzić od jednego producenta. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych, rozwiązań technicznych i technologicznych, zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych, pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i funkcjonalności. Przedmiot zamówienia-stabilizacja wewnętrzna: 1. HIPLOC system DHS Dynamiczny stabilizator biodrowy - śrubopłytka wykonana ze stali nierdzewnej o dużej zawartości azotu, o kącie 130⁰-145⁰ (co 5⁰ ), płytki posiadają 2,3,4,6 lub 8 otworów. Poszczególne elementy pakowane, oznaczane i sterylizowane osobno. szt. 50 2. HIPLOC system DHS śruba kompresyjna 36mm szt. 50 3. HIPLOC system DHS Śruby szyjkowe do płytek z krótką tuleją o średnicy 12,5mm i długości 75-125mm (skok co 5mm) o stałej długości gwintu 16mm dla wszystkich rozmiarów. śruby szyjkowe do płytek standardowych o średnicy 12,5mm i długości 60-125mm (skok co 5mm) ze zmienną, narastającą długością gwintu szt. 250
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach