Przetargi.pl
ZP/341/78/09 wykonanie czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej na ul. Droga do Olczy i części ul. Krupówki na terenie Gminy Miasto Zakopane

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2010-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/78/09 wykonanie czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej na ul. Droga do Olczy i części ul. Krupówki na terenie Gminy Miasto Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czyszczenia i monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej na ul. Droga do Olczy i części ul. Krupówki w ramach zadania nr 38/09 Renowacja kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Al. 3 Maja, ul. Krupówki, ul. Zamoyskiego, ul. Chałubińskiego, ul. Droga na Bystre i ul. Droga do Olczy na terenie Gminy Miasto Zakopane. 1. Zakres usług związanych z realizacją zamówienia obejmuje: 1.1. wykonanie kompleksowego czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej odcinków ulic wraz z wycinką przerostów korzeni, 1.2. wykonanie inspekcji TV/monitoringu wizyjnego/ wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej i dostarczenie na nośniku DVD w ilości 1 egz. dla każdego monitorowanego odcinka, 1.3. wykonanie kwalifikacji poszczególnych odcinków sieci kanalizacyjnej do wykonania renowacji, w tym bezwykopowej, z podaniem technologii dla poszczególnych odcinków, 1.4. wykonanie opracowania pisemnego wraz z inwentaryzacją wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej i dostarczenie w ilości 2 egz. dla każdego monitorowanego odcinka, w tym: a) zestawienie zinwentaryzowanych oczyszczonych odcinków sieci kanalizacji deszczowej, b) obliczenia hydrauliczne, niezbędne do uzasadnienia wyboru technologii renowacji kanalizacji, c) kwalifikacja odcinków kanalizacji do renowacji, d) wskazanie technologii renowacji. Dla podanych ulic Zamawiający w ramach swoich możliwości ustalił następujące dane służące do sporządzenia oferty: 1.5. dla ul. Droga do Olczy : a) czyszczenie hydrodynamiczne kanalizacji DN 300mm na długości około 225mb, b) czyszczenie hydrodynamiczne kanalizacji DN 400mm na długości około 924mb, c) czyszczenie hydrodynamiczne kanalizacji DN 500mm na długości około 198mb, d) czyszczenie hydrodynamiczne kanalizacji o nieznanej średnicy długości około 2 925mb, e) wycinanie przerostów korzeni założona ilość na długości około 1.500 mb, f) inspekcja TV/ monitoring wizyjny / wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej na długości około 4 272 mb. 1.6. dla ul. Krupówki (od ul. Zamoyskiego do ul. Al. 3 Maja), ok.200mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 10 .02. 2010r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 10.02.2010r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 /parter/. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. ZWROT WADIUM : 1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne o wartości poniżej kwot określonych art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach