Przetargi.pl
ZP/341/70/09 dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego oraz urządzeń ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane w 2010r

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/70/09 dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego oraz urządzeń ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane w 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego oraz urządzeń ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane w 2010r. 1/ lokalizacja dostawy - miejsce świadczenia usług: a) 129 punktów zasilania oświetlenia ulicznego rozmieszczonych w granicach Miasta Zakopane - ilość punktów może się zmienić o ok. 5 %, b) 3 punkty zasilania sygnalizacji drogowej, c) 1 punkt zasilania urządzeń przejścia podziemnego -ul.Kościeliska 1 2/ Rodzaj dostawy: dostawa sekwencyjna (codzienna ) energii elektrycznej. Energia elektryczna powinna być dostarczana o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50Hz z dopuszczalnymi odchyleniami określonymi w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, o jakości spełniającej wymagania producentów opraw oświetleniowych, Przepisów Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych przy zachowaniu przepisów Budowy Urządzeń Elektrycznych, przepisów BHP i aktualnych Polskich Norm, a) do oświetlenia ulicznego w czasie zmiennym od zmierzchu do świtu o łącznym rocznym czasie dostawy ok. 3997 godziny, b) do zasilania sygnalizacji drogowej c) do zasilania urządzeń przejścia podziemnego -ul. Kościeliska 1 3/ Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej ( +/- 10 % ) a) 1450 MWh oświetlenie uliczne, b) 4 MWh sygnalizacja drogowa c) 95 MWh przejście podziemne ul. Kościeliska 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -wykonawca musi legitymować się aktualną koncesją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualną koncesje Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną, 3. kserokopię umowy zawartej z Operatorem Sytemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii, 4.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiący załącznik nr 5 do siwz, 5.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 4 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 6. Wykonawca musi do oferty załączyć wypełniony formularz kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 3 do siwz. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XII1.1 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne- postępowania poniżej wartości określonej art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach