Przetargi.pl
ZP/341/64/09 remont instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych Gminy Miasta Zakopane

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/64/09 remont instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych Gminy Miasta Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Jagiellońskiej 42 i Nowotarskiej 13, stanowiących własność Gminy Miasta Zakopane. Zakres zamówienia obejmuje: ZADANIE I: Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w budynku mieszalnym położonym przy ul. Nowotarskiej 13 w Zakopanem. -wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w całym budynku, -wymiana tablic bezpiecznikowych, skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, gniazd bezpiecznikowych, liczników energii elektrycznej, -sprawdzenie i pomiar wykonanej instalacji elektrycznej, -wymiana instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym wraz z montażem pieców akumulacyjnych do ogrzewania lokalu. Wykonawca na wykonywane roboty udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty odbioru robót bez usterek. ZADANIE II: Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w budynku mieszalnym położonym przy ul. Jagiellońskiej 42 w Zakopanem. -wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w całym budynku, -wymiana tablic bezpiecznikowych, skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, gniazd bezpiecznikowych, liczników energii elektrycznej, -sprawdzenie i pomiar wykonanej instalacji elektrycznej. Wykonawca na wykonywane roboty udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty odbioru robót bez usterek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Doświadczenie: -Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia -roboty elektryczne na budynkach o wartości: - dla Zadania I 35 000 zł ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) -dla Zadania II - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Potencjał kadrowy -Wykonawca musi zapewnić kierowanie zleconymi robotami przez osoby posiadające uprawnieni budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. Potencjał techniczny -Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Potencjał finansowo- ekonomiczny -Wykonawca musi wykazać polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą wartości: W zakresie Zadania I - 35.000,00 zł W zakresie Zadania II- 20.000,00 zł Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2). oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 2a do niniejszej siwz) Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) z który będzie potwierdzał, że wykonawca wykonał : W zakresie Zadania I - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia -roboty elektryczne na budynkach o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) W zakresie Zadania II - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia -roboty elektryczne na budynkach o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 7).wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 8) wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 8 do niniejszej siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osoba kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć kserokopie uprawnień oraz kserokopie aktualnej przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla wykazanej osoby 9). na potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazać polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającym , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą wartości: W zakresie Zadania I - 35.000,00 zł( słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) W zakresie Zadania II- 20.000,00 zł( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 10). załączyć do oferty kosztorys ofertowy sporządzony wg wszystkich pozycji załączonego przedmiaru i wykazanych w nim podstaw. W cenach i wartościach jednostkowych tak sporządzonego kosztorysu ofertowego wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie swoje koszty związane z realizacją zlecanych robót. XIV Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach