Przetargi.pl
ZP/341/ 57/10 zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci oświetlenia drogi gminnej dla zadania inwestycyjnego nr RL 10/01 Przebudowa oświetlenia drogi gminnej wzdłuż ul. Droga na Bystre.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2010-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/ 57/10 zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci oświetlenia drogi gminnej dla zadania inwestycyjnego nr RL 10/01 Przebudowa oświetlenia drogi gminnej wzdłuż ul. Droga na Bystre.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci oświetlenia drogi gminnej dla zadania inwestycyjnego nr RL 10/01 Przebudowa oświetlenia drogi gminnej wzdłuż ul. Droga na Bystrew Zakopanem . Zakres robót związanych z realizacją zamówienia nr RL 10/01 Przebudowa oświetlenia drogi gminnej wzdłuż ul. Droga na Bystre polegającej na przebudowie sieci oświetlenia drogi, obejmuje: 1.1. Sporządzenie bądź pozyskanie aktualnych map sytuacyjno - wysokościowych i ewidencyjnych. 1.2. Uzyskanie dla Zamawiającego prawa dysponowania terenem dla celów budowlanych, w przypadku powstania takiej potrzeby. 1.3. Przygotowanie kompletnego wniosku do zgłoszenia robót budowlanych, lub uzyskanie niezbędnych decyzji, w tym pozwolenia na budowę, w oparciu o obowiązujące przepisy (Prawo budowlane - Dz. U. 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) w zależności od dokonanej przez Wykonawcę kwalifikacji robót. 1.4. Opracowanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem wymagań określonych w prawie dla wszystkich branż w formie planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładnej lokalizacji i innych uwarunkowań. Projekt musi być przedstawiony do uzgodnienia przez Zamawiającego. 1.5. Uzyskanie wymaganych prawem stosownych uzgodnień, postanowień lub decyzji. 1.6. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowych Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót. 1.7. Realizację robót (w tym robót rozbiórkowych) w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową po wytyczeniu ( jeżeli zaistnieje taka potrzeba) robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy. 1.8. Prowadzenie dziennika budowy lub robót i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 1.9. Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.10. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie 1 egz. dokumentacji powykonawczej, która ma zawierać: ofertę, umowę, umowy z podwykonawcami, zestawienie elementów rozliczeniowych w obmiarze, polisę ubezpieczeniową, protokół odbioru oraz pomiary. 1.11. Przekazanie zrealizowanych robót administratorowi, któremu służyła realizacja inwestycji - zarządcy dróg gminnych. 1.12. Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 3.500,00 zł ( słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert t 24 maja 2010r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj 24 maja 2010r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. ZWROT WADIUM : 1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach