Przetargi.pl
ZP/341/44/09 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych -Remont i adaptacja pomieszczeń budynku ul. Kościeliska 7 w Zakopanem na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/44/09 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych -Remont i adaptacja pomieszczeń budynku ul. Kościeliska 7 w Zakopanem na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 05/09 Remont i adaptacja pomieszczeń budynku ul. Kościeliska 7 w Zakopanem na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej. 1 Zakres robót budowlanych związanych z remontem i adaptacja pomieszczeń na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmuje w szczególności: 1.1. roboty rozbiórkowe: 1.1.1 ręczną rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych, niezbrojnych (posadzek i podkładów betonowych) o grubości ponad 15 cm na całej powierzchni parteru, 1.1.2 odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach i pilastrach, o pow. odbicia pow. 5 m2, 1.1.3 wykucie otworów w ścianach z cegły grub. ponad 1/2 cegły na zaprawie cementowej, dla otworów drzwiowych i wykonanie przesklepień 1.2. roboty ogólnobudowlane: 1.2.1 wykonanie podkładów betonowych pod posadzki na podłożu gruntowym we wszystkich pomieszczeniach parteru, 1.2.2 wykonanie we wszystkich pomieszczeniach parteru izolacji przeciwwilgociowej z folii, izolacji cieplnej z płyt styropianowych FS 20 poziomej, układanej na sucho, 1.2.3 wykonanie podkładów betonowych pod posadzki, wyrównanych wylewka samopoziomująca, we wszystkich pomieszczeniach parteru, 1.2.4 wykonanie tynków wewnętrznych kat IV na ścianach parteru, 1.2.5 wykonanie posadzki z paneli podłogowych, 1.2.6 wykonanie posadzek z płytek, 1.2.7 licowanie ścian w sanitariacie płytkami, 1.2.8 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian, bez gruntowania, 1.2.9 wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego we wszystkich pomieszczeniach parteru, 1.2.10 montaż drzwi dwuskrzydłowych wewnętrznych z kształtowników aluminiowych z przekładka termiczną , 1.3. instalacje wod.- kan. i co: 1.3.1 wykonanie instalacji wodociągowej rurociąg - z polipropylenu o śr. zewn. 20 mm, 1.3.2 wykonanie podejść odpływowych, 1.3.3 montaż armatury i osprzętu 1.3.4 demontaż grzejników żeliwnych typ ST, 1.3.5 demontaż rurociągu stalowego c.o. wykonanie rurociągu c.o. z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych, 1.3.6 montaż grzejników stalowych, trzypłytowych 1.4. instalacje elektryczne: 1.4.1 wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i montażem gniazdek wtyczkowych i opraw oświetleniowych, 1.5. instalacja wentylacji: 1.5.1 udrożnienie wentylacji 1.5.2 montaż urządzeń wspomagających ciąg 1.5.3 wykonanie niezbędnej instalacji wentylacyjnej pomieszczeń, 2 Zakres przedmiotu zamówienia : 2.1. A - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej 2.2. B - wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i adaptacja pomieszczeń na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.500,00 ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.18 sierpnia 2009r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 18 sierpnia 2009r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 7 /parter/. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 4. ZWROT WADIUM : 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Doświadczenie: -Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom tj. remontowi, budowie, lub przebudowie budynku o wartości robót nie mniejszej niż 100 000 PLN każda, oraz wykonaniu dokumentacji technicznej remontu, przebudowy lub rozbudowy budynku o kubaturze większej niż 1000 m? , Potencjał kadrowy -Wykonawca musi zapewnić: - opracowanie podstawowej dokumentacji projektowej przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, - opracowanie branżowej dokumentacji projektowej przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, stosownie do potrzeb. - kierowanie zleconymi robotami przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednich zapewniających możliwość kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi obiektów wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierowanie zleconymi robotami branżowymi przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych i elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierowanie zleconymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i należące do Izby Inżynierów Budownictwa Potencjał techniczny -Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Potencjał finansowo- ekonomiczny -Wykonawca musi wykazać , że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 2a do siwz) 3) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) z który będzie potwierdzał, że wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom tj. remontowi, budowie, lub przebudowie budynku o wartości robót nie mniejszej niż 100 000 PLN każda, oraz wykonaniu dokumentacji technicznej remontu, przebudowy lub rozbudowy budynku o kubaturze większej niż 1000 m? , Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu - należy wypełnić załącznik nr 8.do siwz 6. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 9 do siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami: - dla opracowani podstawowej dokumentacji projektowej - posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, - opracowanie branżowej dokumentacji projektowej przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, stosownie do potrzeb. - kierowanie zleconymi robotami przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednich zapewniających możliwość kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi obiektów wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierowanie zleconymi robotami branżowymi przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych i elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierowanie zleconymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i należące do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć kserokopie uprawnień oraz kserokopie aktualnej przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa wykazanych w wykazie osób 7. na potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 50. 000,00- zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. wstępny opis planowania robót zgodny z wymogami pfu oraz wstępny harmonogram robót i płatności( informacje do oferty maja być przedkładane w formie opisów, schematów, tabel itp.) 9. ofertową Tabelę Elementów Rozliczeniowych Robot z podaniem podstaw ich wycen, ilości, ceny i zachowaniem kolejności technologicznej robót, tabela musi zawierać elementy dotyczące wyceny części dotyczące wykonania dokumentacji projektowej i remontu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem -Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach