Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/341/43/09 dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przewozie ( dowozie i odwozie) uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie miasta Zakopane do szkół w roku szkolnym 2009/2010 . Zakres usług obejmuje dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych w obwodzie: : Zad. I. Szkoły Podstawowej nr 7 na Cyrhli do Gimnazjum nr 3 na Olczy, Janosówka 15 oraz do Gimnazjum Specjalnego ul. Chramcówki 15 i z powrotem, tj. z wymienionych gimnazjów na Cyrhlę - liczba dzieci nie przekroczy 20 osób ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ) Zad. II. Szkoły Podstawowej nr 2 na Krzeptówkach, ul. Skibówki 2d do Gimnazjum nr 1, ul. Nowotarska 42 i z powrotem, tj. z Gimnazjum nr 1 na Krzeptówki - liczba dzieci nie przekroczy 22 osoby ( plus 1 osoba dorosła - opiekun ) Zad. III. Gubałówki do Szkoły Podstawowej nr 2 i z powrotem, tj. z SP nr 2 na Gubałówkę - liczba dzieci nie przekroczy 35 osób ( plus 1 osoba dorosła-opiekun) Uwaga ! ponieważ trasę można obsługiwać tylko pojazdem o masie do 5 T -zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi dwoma pojazdami i w takim przypadku liczba miejsc siedzących w obu pojazdach musi obejmować liczbę dzieci plus po 1 opiekunie na dany pojazd Zad. IV. Gubałówki do Gimnazjum nr 1 oraz Szkoły Podstawowej nr 5 i z powrotem, tj. z w/w szkół na Gubałówkę - liczba dzieci nie przekroczy 38 osób ( plus 1 osoba dorosła - opiekun) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Potencjał techniczny: -wykonawca musi dysponować pojazdami, których data produkcji nie może być starsza niż 1999 r. lub są po kapitalnym remoncie silnika, nie później jednak niż w 2006 roku, a w przypadku zadania III dodatkowo masa pojazdów nie może przekraczać 5 T Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób obejmującej co najmniej obszar powiatu tatrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. O transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125 poz. 1371 ze zm.) 3.oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 1 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 1a do siwz) 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- z wykazu musi wynikać ,że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pojazdami których data produkcji nie może być starsza niż 1999 r. lub są po kapitalnym remoncie silnika, nie później jednak niż w 2006 roku, a w przypadku zadania III dodatkowo masa pojazdów nie może przekraczać 5 T Wykonawca ma podać : markę pojazdu , numer rejestracyjny , datę produkcji ( lub informacji o terminie kapitalnego remontu silnika, ilość miejsc siedzących w pojeździe. Do oferty należy dołączyć : -kserokopie aktualnych ubezpieczeń OC i NW; -kserokopie aktualnego badania technicznego pojazdu -zaświadczenie autoryzowanego punktu obsługi pojazdów potwierdzającego ,że kapitalny remont silnika był nie wcześniej niż w 2006r. (należy wypełnić załącznik nr 4 do siwz) 6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał pojazdy , którymi będzie dysponował; 7. wykaz kierowców ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) pojazdów którymi ma być świadczona usługa oraz kserokopie prawa jazdy (tyle kserokopii ilu kierowców, którzy będą świadczyć usługi przewozu); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu- Przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz i odwóz uczniów do: Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój oraz uczniów do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy
Dodano: 2016-07-26 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Dodano: 2016-07-22 - Przewóz uczniów do szkół i inne przewozy zlecone przez Urząd Gminy Szaflary lub inną jednostkę organizacyjną Gminy Szaflary
Dodano: 2016-07-21 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w Krakowie, w Radwanowicach i w Skawinie wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od dnia 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-07-15 - Transport uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz dzieci z terenu gminy Skrzyszów do Zespołu Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Skrzyszowie, Zespołu Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Szynwałdzie oraz Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pogórskiej Woli w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-01 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczucin do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017r
Dodano: 2016-07-01 - PRZEWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2016-06-14 - Wykonywanie usług transportu sanitarnego dla potrzeb pacjentów Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2016-06-09