Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/341/36/09 dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UMZ i GKPA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby bieżącej obsługi Urzędu Miasta Zakopane oraz Pełnomocnika Burmistrza ds. rozwiązywania problemów alkoholowych. Zakres zamówienia obejmuje: 1 .dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby bieżącej obsługi Urzędu Miasta Zakopane tj.: 1)Komputer wyposażony w 1 dwurdzeniowy procesor i WinXP PRO PL OEM, oraz Office 2007 PRO PL OEM- 6 sztuk 2) Monitor LCD 24 -1 szt 3) Monitor LCD 20- 7 szt 4) Drukarka laserowa - 5 szt 5) Komputer przenośny (laptop) z Windows XP Pro i Office 2007 Pro -2 szt 2. dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby bieżącej obsługi Pełnomocnika Burmistrza ds. rozwiązywania problemów alkoholowych tj.: 1)Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 2) Projektor multimedialny - sztuk 5 3)Tablica interaktywna - 1 szt. 4) Drukarka laserowa kolorowa A 4 - 1 szt. 5) Mysz optyczna bezprzewodowa do notebook - 1 szt. 6) Przenośne cyfrowe odtwarzacze Audio - sztuk 41 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Wykonawca musi złożyć oświadczenie ,że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 1 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 1a do siwz) 3).wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 4)dokładny opis ( marka, producent , specyfikacje techniczna itp.) proponowanego sprzętu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2016-07-07 - sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania biurowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2016-04-14 - dostawa na podstawie umowy dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących, skanujących) i ich serwis,
Dodano: 2016-02-08 - dostawa 22 sztuk stacji inżynierskich wraz z infrastrukturą sieciową KC-zp.272-627/15
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa drobnego sprzętu komputerowego.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Dodano: 2015-10-23 - ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa wyposażenia informatycznego i komputerów dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie
Dodano: 2015-10-08 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniami
Dodano: 2015-07-31 - Zakup serwera dla SGG oraz stanowisk komputerowych
Dodano: 2015-06-08