Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/341/23/09 koncepcja architektoniczno-przestrzenna adaptacji na lokale mieszkalne części budynku przy ul. Jagiellońskiej 7 w Zakopanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie koncepcji architektoniczno - przestrzennej oraz materiałów przedprojektowych dla zadania inwestycyjnego nr 13/08 Adaptacja na lokale mieszkalne części budynku zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 7 w Zakopanem. 1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. ustalenie szczegółowego zakresu adaptacyjnych robót budowlanych, koniecznych do zmiany dotychczasowego sposobu użytkowania lokali biurowych na lokale mieszkalne i wyodrębnienia samodzielnych lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi i osiągnięcia przez nie wymaganych standardów technicznych, 1.2. wykonanie aktualizacji inwentaryzacji z ograniczeniem jej zakresu do potrzeb sporządzenia wniosku o wydanie decyzji WZ i wniosku o dokonanie odstępstwa od obowiązujących warunków technicznych w trybie art.9 Prawa Budowlanego 1.3. pozyskanie map niezbędnych do wykonania zlecanego zadania, 1.4. wykonanie i dostarczenie koncepcji architektoniczno-przestrzennej zmiany dotychczasowego sposobu użytkowania części budynku i wyodrębnienia samodzielnych lokali, obejmującej budynek jak również zagospodarowanie zewnętrzne terenu , 1.5. przygotowanie i złożenie w Wydziale Architektury i Urbanistyki UM Zakopane kompletnego wniosku do uzyskania decyzji WZ, po jego uprzedniej akceptacji i podpisaniu przez Zamawiającego, 1.6. wykonanie i dostarczenie rysunków i opisów koniecznych odstępstw od warunków technicznych umożliwiających adaptacje istniejących pomieszczeń na lokale mieszkalne, jako załączników do wniosku w trybie art.9 Prawa Budowlanego, 1.7. przygotowanie i złożenie w Starostwie Tatrzańskim kompletnego wniosku o dokonanie odstępstwa od warunków technicznych, po jego uprzedniej akceptacji i podpisaniu przez Zamawiającego 1.8. wykonanie i dostarczenie wstępnej wyceny kosztów zamierzonej inwestycji, 1.9. czynny udział w procedurze pozyskiwania decyzji WZ od momentu złożenia wniosku do momentu uzyskania przez Zamawiającego decyzji WZ , 1.10. czynny udział w procedurze wnioskowania o dokonanie odstępstwa od momentu złożenia wniosku do momentu uzyskania przez Zamawiającego decyzji administracyjnej, 1.11. zbycie praw autorskich do wykonanej w ramach zleconego zadania koncepcji, rysunków, opisów na wszelkich polach działania na rzecz Zamawiającego, Przyjęte przez Projektanta założenia wstępne do koncepcji architektoniczno -przestrzennej zmiany dotychczasowego sposobu użytkowania oraz wyodrębnienia lokali, szczególnie co do ilości i zakresu funkcjonalnego samodzielnych lokali, wymagają uzgodnienia przez Zamawiającego przed dalszym kontynuowaniem prac projektowych 2 Orientacyjne dane techniczno użytkowe całości obiektu: 2.1. kubatura 10 830 m ? 2.2. pow. użytkowa: 2 506,0 m? 3 Opracowana dokumentacja ma służyć: 3.1. uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji WZ na zmianę dotychczasowego sposobu użytkowania części budynku 3.2. uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji w sprawie uzyskania odstępstwa od warunków technicznych 3.3. jako materiały wyjściowe Zamawiającego do przeprowadzenia procedur PZP sporządzenia dokumentacji projektowo kosztorysowej na zmianę dotychczasowego sposobu użytkowania części budynku i wyodrębnienia samodzielnych lokali - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przetargowego
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 1 do siwz, 3.na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do ofert wykaz (należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej siwz) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie świadczył usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 2 dokumentacje projektowe o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonaniem dokumentacji projektowej zmiany dotychczasowego przeznaczenia w budynku mieszkalnym lub zamieszkania zbiorowego o kubaturze większej od 1000 m? i wartości nie mniejszej niż złożona oferta każda, Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 4.wypwłniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował , Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami : - posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej izby samorządu zawodowego , a w przypadku opracowań i czynności geodezyjnych udział osób uprawnionych do ich wykonywania. - do oferty należy załączyć poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopie odpisu uprawnień dla osób wymienionych w wymaganym wykazie oraz załączyć aktualne zaświadczenia i o wpisie na listę samorządu zawodowego Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt.XIV zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji chłodniczej, nawilżającej i wentylacji wyciągowej
Dodano: 2016-07-15 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja segm. F w Zespole Szkół nr 5 Specjalnych przy ul. Magazynowej 6 w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-06 - Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji chłodniczej, nawilżającej i wentylacji wyciągowej
Dodano: 2016-06-29 - Wyniesienie i stabilizacja granic pasa drogowego na wybranych odcinkach dróg krajowych na terenie województwa małopolskiego
Dodano: 2016-06-10 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Modernizacja istniejącego żłobka przy ul. Klasztornej 46 w Nowym Sączu
Dodano: 2016-06-08 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy pokrycia dachu na budynku magazynowo-garażowym RDLP w Krakowie przy Al. Słowackiego 17A z założeniem tzw. zielonego dachu
Dodano: 2016-05-24 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - instalacyjnych w ramach zadania pn. Wykonanie klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
Dodano: 2016-05-24 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: pn. Segment dydaktyczny wraz z salą gimnastyczną - dobudowa do budynku Szkoły podstawowej nr 7 w Nowym Sączu przy ul. Grota Roweckiego 15
Dodano: 2016-04-12 - BZP.271.15.2016wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego nr 2011-26 o nazwie Budowa i modernizacja stadionu sportowego przy ul.Orkana w Zakopanem
Dodano: 2016-04-08 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: pn. Termomodernizacja budynku H w Zespole Szkół nr 5 Specjalnych przy ul. Magazynowej 6 w Nowym Sączu
Dodano: 2016-03-24