Przetargi.pl
ZP. 341-11/09 Modernizacja drogi ul. Kozielska w Brzeźnicy.

Urząd Gminy Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4106428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudnik
    ul. Kozielska 1 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 00054613000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP. 341-11/09 Modernizacja drogi ul. Kozielska w Brzeźnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej na ul. Kozielskiej w Brzeźnicy o pow. 304 m? i szerokości jezdni 3,0m wykonanej z betonowej kostki brukowej o gr. 8cm ograniczoną obrzeżem betonowym oraz krawężnikiem drogowym wykonanym na ławie betonowej od posesji nr 30 do 33 (tj. od końca nawierzchni z płyt drogowych do nawierzchni drogi powiatowej). Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie: - wykonanie koryta głębokości 30 cm - 324 m2, - załadowane i wywóz urobku na odl. 3 km - 97,2 m3, - wykonanie warstwy odsączającej gr. 5 cm 324 m2, - wykonanie podbudowy ( 20 i 8 cm) - 324 m2, - ustawienie obrzeży - 100 m, - ustawienie krawężników na ławie bet. z oporem 100 m, - wykonanie nawierzchni z k z betonowej kostki brukowej o gr. 8cm - 304 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) przedmiar robót, który stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ., b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, która stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, c) dokumentacja projektowa , która stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. W szczególności zostanie ocenione według poniższych zasad: WARUNEK 1 a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia szczegółowe wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o porównywalnym zakresie rzeczowym tj. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min 100m2 każda. WARUNEK 2 b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 2 od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie. szczegółowe: dołączą co najmniej 2 referencje dotyczące wykonania nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 100m2 każda. WARUNEK 3 c)dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 , Nr 156 poz.1118z późń. zm. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy. WARUNEK 4 a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie oceniana wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego ,potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeń Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy : 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest jest dołączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie( referencje, protokoły odbioru) i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności drogowej o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 litc.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach