Przetargi.pl
ZP/341/118/10 sukcesywne świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów i nieczystości z koszy na terenie Miasta Zakopane w 2011 roku.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/118/10 sukcesywne świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów i nieczystości z koszy na terenie Miasta Zakopane w 2011 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnego świadczenia usług polegających na usuwaniu odpadów i nieczystości z koszy na terenie Miasta Zakopane tj. świadczenia usług polegających na: 1/wywozie nieczystości stałych z 356 szt. koszy ulicznych , w tym o pojemności : -30 litrów -31 koszy, - 50 litrów -132 kosze -70 litrów -183 kosze, 2/wywóz nieczystości z cmentarzy znajdujących się na terenie Zakopanego, w tym z: -cmentarza przy ul. Kościeliskiej na Pęksowym Brzyzku i ul.Nowotarskiej - 8 szt. pojemników 360 litrowych, -cmentarza Pardałówka - 1 szt. pojemnika 120 litrów, - cmentarza Harenda - 1 szt. pojemnika 360 litrów - stadionu przy ul. Orkana - 1 pojemnika 1100 litrów w sposób nie dopuszczający do ich przepełnienia, 3/opróżnianiu 10 szt. pojemników zbiorczych stacji psi pakiet o pojemności 35 litrów. 4/utrzymaniu porządku w obrębie 1 m2 od kosza, 5/konserwacji koszy polegającej na naprawie uszkodzeń, uzupełnianiu klap i zawiasów, 6/dwa razy do roku mycie zewnętrznej okładziny koszy betonowych, 7/zakładaniu worków do koszy po każdorazowym opróżnieniu kosza, 8/sprzątaniu innych worków zawierających nieczystości luzem oraz podrzutów z miejsc publicznie dostępnych, w szczególności z terenu ulic, placów itp. 9/ usuwaniu nieczystości z koszy pod kratkami ściekowymi zlokalizowanymi w ciągu ulicy Krupówki /86 szt./ i ulicy Kościuszki /4 szt./ - po uzgodnieniu z przedstawicielem Zleceniodawcy Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą o Ochronie Środowiska. Zamawiający informuje, że zestaw jednorazowych worków do załadowania górnej części psiego pakietu oraz do wymiany dolnej części zbiorczego psiego pakietu wykonawca z którym zostanie podpisana umowa , będzie otrzymywał od zamawiającego raz w miesiącu. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa otrzyma od zamawiającego zestaw kluczy do otwierania psich pakietów UWAGA! Zamawiający informuje, że wymaga aby wykonawca przy realizacji świadczenia usług objętych niniejszym postępowaniem przestrzegał następujących zasad: 1/ nie wjeżdżać samochodami obsługującymi wywóz nieczystości z koszy ulicznych na chodniki, 2/ nie wjeżdżać samochodami obsługującymi wywóz nieczystości z koszy ulicznych na alejki, których szerokość jest mniejsza od rozstawu kół tych samochodów-dotyczy to w szczególności Równi Krupowej i Parku Miejskiego. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych i zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania usług objętych zamówieniem. Zestawienie ilości koszy na poszczególnych ulicach i harmonogram częstotliwości wywozu nieczystości stanowi załącznik nr 1 do niniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901213200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne-postępowania poniżej wartości określonej art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach