Przetargi.pl
ZP/313/018/D/12 Na dostawę mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii

Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 22 70 , fax. +48 58 347 24 53
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 22 70, fax. +48 58 347 24 53
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/313/018/D/12 Na dostawę mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z wniesieniem i montażem dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii (CPV 39130000-2) 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych mebli określają wykazy mebli wraz z rysunkami, opisem i sposobem wykonania mebli, stanowiącym: - Załącznik nr 6 do Siwz, 4.3 Zamówienie obejmuje dostawę mebli, ich wniesienie i montaż wraz z wypoziomowaniem. Odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4.4 Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie były przedmiotem praw osób trzecich. 4.5 Zamawiający powiadomi Wykonawcę o gotowości do przyjęcia i odbioru mebli na co najmniej 7 dni przed planowaną dostawą. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu swoją gotowość do dostawy i montażu mebli na co najmniej 48 godzin przed planowaną dostawą. 4.7 Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady jakościowe mebli, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych mebli na nowe, wolne od wad lub usunięcia wad w drodze naprawy, w zależności od wyboru Zamawiającego, w terminie uzgodnionym w protokole zdawczo-odbiorczym przez obie strony, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostawie, Wykonawca jest zobowiązany do ich uzupełnienia w terminie uzgodnionym protokolarnie przez strony, nie dłuższym niż 5 dni roboczych. W ww. przypadkach terminem odbioru przedmiotu umowy jest dzień uzupełnienia braków i usunięcia wad. 4.8 Dostawy winny być realizowane wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 z wyłączeniem sobót. 4.9 Upoważnieni pracownicy, po sprawdzeniu ilości dostarczonego przedmiotu umowy oraz czy dostarczony asortyment odpowiada przedmiotowi zamówienia i spełnia wymogi określone w Siwz, będą podpisywali protokół zdawczo - odbiorczy w terminie 3 dni roboczych od dnia dostawy. 4.10 Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy bez zastrzeżeń. 4.11 Podpisany protokół zostanie wysłany faksem lub e- mail do Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostawy. 4.12 Sposób transportu oraz opakowanie asortymentu musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe w związku z nienależytym opakowaniem przedmiotu umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 4.13 Zamawiający nie zapewnia pracowników fizycznych ani żadnych środków transportu ręcznego. Wykonawca winien wnieść meble do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia na własny koszt. Zamawiający zezwoli na korzystanie z wind osobowych funkcjonujących w budynkach jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 4.14 Zamawiający, przed przystąpieniem do wykonania mebli, zobowiązuje Wykonawcę do dokonania pomiarów pomieszczeń w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. W przypadku wystąpienia różnic w pomiarach mebli podanych w Siwz należy je skonsultować z Zamawiającym. 4.15 Wykonawca zobowiązuje się, przed podjęciem produkcji mebli objętych zamówieniem, ustalić z Zamawiającym odcień koloru mebli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach