Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 35
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7257235 , fax. 044 7257235
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 35 35
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 044 7257235, fax. 044 7257235
REGON: 10055873300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.tomaszow.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/29/Sp./09 r. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ZE WSZYSTKICH OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych ze wszystkich obiektów Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - zgodnie z załącznikiem nr 2 Przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom, 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. 4. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - gdy jest ona niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, nieważnej na podstawie odrębnych przepisów 5. Warunki dodatkowe: 1. Termin płatności: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za sukcesywnie wykonaną usługę za miesiąc poprzedni, przelewem, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający wydał swemu bankowi dyspozycję dokonania przelewu na konto Wykonawcy - wskazane przez niego na rachunku/fakturze. 2. Zamawiający zastrzega niezmienność cen przez cały okres trwania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Potwierdzony Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2. do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualną koncesję na wywóz nieczystości stałych objętych zamówieniem 6. Umowę z zakładem unieszkodliwiania odpadów (wysypisko, kompostownia, spalarnia). 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa na minimum 50.000,00 zł. W przypadku niższej kwoty - oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do doubezpieczenia do wymaganej sumy przed terminem podpisania umowy. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: 8.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 7 w Formularzu Oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.tomaszow.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych na terenie Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2016-02-19 - Usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych na terenie Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2014-03-11 - Obsługa koszy ulicznych na terenie Miasta Zduńska Wola w okresie od 1 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku
Dodano: 2013-12-13 - Wywóz stałych odpadów miejskich
Dodano: 2013-12-05 - ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SELEKTYWNYCH POWSTAJĄCYCH W ZWIĄZKU Z PROWADZONĄ DZIAŁALNOŚCIĄ Z OBIEKTÓW MOSiR
Dodano: 2013-10-25 - PZOZ.DZP.PN.280.3 - 27/2013 ODPADY KOMUNALNE
Dodano: 2013-07-25 - Wywóz nieczystości stałych i płynnych od III.2013 do VI.2013
Dodano: 2013-01-16 - Obsługa koszy ulicznych na terenie Miasta Zduńska Wola w okresie od 1 lutego do 31 grudnia 2013 roku.
Dodano: 2013-01-14 - 134/12 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę wywozu odpadów komunalnych z terenu WSS im. M. Kopernika w Łodzi i pozostałych jednostek szpitalnych o wartości nie przekraczającej 200 000 EURO.
Dodano: 2013-01-07 - ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW MOSiR
Dodano: 2012-12-13