Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
- Data zamieszczenia: 2011-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Wojska Polskiego 10 10
05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
REGON: 00052728500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/271/47/11 - Usługi w zakresie druku Ząbkowskiej Gazety Samorządowej Co słychać? i kalendarzy na 2013 rok dla potrzeb Miasta Ząbki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Usługi w zakresie przygotowania oraz druku Ząbkowskiej Gazety Samorządowej Co słychać?. a)Gazeta: 1)Nakład - 6 000 szt.; 2)Format - A4 /16 stron/; 3)Druk - 4+1 (kolorowe strony 1 i 16 oraz dwie dodatkowe strony wewnątrz gazety); 4)Papier offset 80g/m2; 5)Zszywanie; 6)Przygotowanie oraz wydruki wstępne do akceptacji; 7)Dostawa nakładu wydrukowanej gazety do Urzędu Miasta w Ząbkach; 8)Praca cykliczna - dwa razy w miesiącu tak, aby gazeta ukazała się w piątek przed drugą i ostatnią niedzielą miesiąca; 9) Za zgodą i/lub na wniosek Zamawiającego gazeta może się ukazać w innym terminie; 10) Na wniosek Zamawiającego gazeta może ukazać się w innej objętości (np. 20 stron) za dodatkowym wynagrodzeniem proporcjonalnym do ceny nakładu podstawowego. b)Wkładka do gazety - kalendarz na 2013 rok: 1)Nakład - 6 000 szt.; 2)Format - A3 /2 strony/; 3)Druk 4+4 (pełen kolor); 4)Papier offset 130 g/m2 błyszczący; 5)Wkładkowanie; 6)Przygotowanie oraz wydruki wstępne do akceptacji. c)Trzy wkładki tematyczne do gazety: 1)Nakład- 6 000 szt.; 2)Format - A3 / 2 strony/; 3)Druk- 4+4 (pełny kolor); 4)Papier offset 130 g/m2 błyszczący; 5)Wkładkowanie; 6)Przygotowanie oraz wydruki wstępne do akceptacji. 2.Usługi w zakresie przygotowania oraz druku kalendarza typu piramidka na rok 2013. 1)Nakład - 600 szt.; 2)Pełen kolor; 3)Kalendarium - 125x170 mm., (4+0), papier kredowy, błyszczący 250g/m2. Kalendaria o 14 kartkach, w tym pierwsza strona z samym zdjęciem i życzeniami od Burmistrza Miasta Ząbki oraz herb miasta Ząbki. Na kolejnych 13-stu stronach znajdować się będzie: zdjęcie z podpisem, herb miasta Ząbki, nazwa bieżącego miesiąca z wyszczególnionymi dniami oraz nazwa miesiąca wstecz i kolejnego miesiąca (oba również z wyszczególnionymi dniami) o 50% mniejsze od bieżącego miesiąca na kartce. Na 14-tej stronie ma być kalendarium na 2014 rok wraz ze zdjęciem oraz herbem miasta Ząbki; 4) Okładka 190 (wraz ze skrzydełkiem) x 170 mm., 4+0, spirala na górze, karton jednostronnie powlekany 300g/m2. Okładka - podkład do kalendarium ma być dłuższy od kalendarium. Na okładce mają znajdować się zdjęcia, natomiast na wystającej części okładki numery telefonów. 5)W górnej części kalendarza ma się znajdować spirala, scalająca strony kalendarza i kartonowy podkład; 6) Zdjęcia do kalendarza, herb i numery telefonów zostaną dostarczone Wykonawcy przez Urząd Miasta Ząbki w formie elektronicznej w ciągu 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania na materiały przez Wykonawcę; 7)Przygotowanie oraz wydruk wstępny do akceptacji (w tym projekt, druk, bindowanie); 8)Dostarczenie do Urzędu Miasta Ząbki do dnia 3 grudnia 2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zabki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku w podziale na 3 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania projektu graficznego, druku i dostawy plakatów w ramach projektu Rozbudowa Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania o Zagrożeniach na terenie Miasta Radomia.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zakładek oraz kalendarzy na 2017 r.
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywny druk i dostawa do siedziby Zamawiającego siatek winylowych, plakatów, zaproszeń, programów, roll-up, naklejek i innych publikacji na potrzeby Orkiestry Sinfonia Varsovia.
Dodano: 2016-07-27 - Druk cyfrowy oraz oprawa publikacji naukowych dla Wydawnictwa Naukowego UKSW w Warszawie
Dodano: 2016-07-25 - druk identyfikacji wizualnej i materiałów promocyjnych Polskiego Pawilonu Narodowego podczas Biennale Designu w Londynie
Dodano: 2016-07-14 - Usługa drukowania i dostawy druków medycznych numer sprawy P/205/2016/SZ/WIM -90/ZP/16
Dodano: 2016-07-08 - Druk materiałów edukacyjnych i informacyjnych
Dodano: 2016-07-08 - Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Dodano: 2016-07-07 - Usługa druku w podziale na 2 zadania dla CED i EDO
Dodano: 2016-06-22