Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
- Data zamieszczenia: 2012-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Wojska Polskiego 10 10
05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
REGON: 00052728500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/271/40/12 - Usługi w zakresie druku Ząbkowskiej Gazety Samorządowej (Co słychać?) i kalendarzy na 2014 rok dla potrzeb Miasta Ząbki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Usługi w zakresie przygotowania oraz druku Ząbkowskiej Gazety Samorządowej (Co słychać?). a) Gazeta: 1) Nakład - 6 000 szt.; 2) Format - A4 (16 stron); 3) Druk - 4+1 (kolorowe strony 1 i 16 oraz dwie dodatkowe strony wewnątrz gazety); 4) Papier offset 80g/m2; 5) Zszywanie; 6) Przygotowanie oraz wydruki wstępne do akceptacji; 7) Dostawa nakładu wydrukowanej gazety do Urzędu Miasta w Ząbkach; 8) Praca cykliczna - dwa razy w miesiącu tak, aby gazeta ukazała się w piątek przed drugą i ostatnią niedzielą miesiąca; 9) Za zgodą i/lub na wniosek Zamawiającego gazeta może się ukazać w innym terminie; 10) Na wniosek Zamawiającego gazeta może ukazać się w innej objętości (np. 12 stron) za dodatkowym wynagrodzeniem proporcjonalnym do ceny nakładu podstawowego. b) Wkładka do gazety - kalendarz na 2014 rok: 1) Nakład - 6 000 szt.; 2) Format - A3 (2 strony); 3) Druk 4+4 (pełen kolor); 4) Papier offset 130 g/m2 błyszczący; 5) Wkładkowanie; 6) Przygotowanie oraz wydruki wstępne do akceptacji. c) Trzy wkładki tematyczne do gazety: 1) Nakład- 6 000 szt.; 2) Format - A3 (2 strony); 3) Druk- 4+4 (pełny kolor); 4) Papier offset 130 g/m2 błyszczący; 5) Wkładkowanie; 6) Przygotowanie oraz wydruki wstępne do akceptacji. 2. Usługi w zakresie przygotowania oraz druku kalendarza typu (piramidka) na rok 2014. 1) Nakład - 600 szt.; 2) Pełen kolor; 14 kartek + okładka (kartonowy podkład) 3) Kalendarium - 125x170 mm., (4+0), papier kredowy, błyszczący 250g/m2. Kalendarz ma mieć 14 kartek, w tym pierwsza strona z samym zdjęciem i życzeniami od Burmistrza Miasta Ząbki oraz herb miasta Ząbki. Na kolejnych 13-stu stronach ma się znajdować: zdjęcie z podpisem, herb miasta Ząbki, nazwa bieżącego miesiąca z wyszczególnionymi dniami oraz nazwa miesiąca wstecz i kolejnego miesiąca (oba również z wyszczególnionymi dniami) o 50% mniejsze od bieżącego miesiąca na kartce. Na 14-tej stronie ma być kalendarium na 2014 rok wraz ze zdjęciem oraz herbem miasta Ząbki; 4) Okładka 190 (wraz ze skrzydełkiem) x 170 mm., 4+0, spirala na górze, karton jednostronnie powlekany 300g/m2. Okładka - podkład do kalendarium ma być dłuższy od kalendarium. Na okładce mają znajdować się zdjęcia, natomiast na wystającej części okładki numery telefonów. 5) W górnej części kalendarza ma się znajdować spirala, scalająca strony kalendarza i kartonowy podkład; 6) Zdjęcia do kalendarza, herb i numery telefonów zostaną dostarczone Wykonawcy przez Urząd Miasta Ząbki w formie elektronicznej w ciągu 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania na materiały przez Wykonawcę; 7) Przygotowanie oraz wydruk wstępny do akceptacji (w tym projekt, druk, bindowanie); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zabki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku w podziale na 3 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania projektu graficznego, druku i dostawy plakatów w ramach projektu Rozbudowa Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania o Zagrożeniach na terenie Miasta Radomia.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zakładek oraz kalendarzy na 2017 r.
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywny druk i dostawa do siedziby Zamawiającego siatek winylowych, plakatów, zaproszeń, programów, roll-up, naklejek i innych publikacji na potrzeby Orkiestry Sinfonia Varsovia.
Dodano: 2016-07-27 - Druk cyfrowy oraz oprawa publikacji naukowych dla Wydawnictwa Naukowego UKSW w Warszawie
Dodano: 2016-07-25 - druk identyfikacji wizualnej i materiałów promocyjnych Polskiego Pawilonu Narodowego podczas Biennale Designu w Londynie
Dodano: 2016-07-14 - Usługa drukowania i dostawy druków medycznych numer sprawy P/205/2016/SZ/WIM -90/ZP/16
Dodano: 2016-07-08 - Druk materiałów edukacyjnych i informacyjnych
Dodano: 2016-07-08 - Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Dodano: 2016-07-07 - Usługa druku w podziale na 2 zadania dla CED i EDO
Dodano: 2016-06-22