Przetargi.pl
ZP/271/37/13 - Druk Ząbkowskiej Gazety Samorządowej /Co Słychać?/ i kalendarzy na 2015 rok.

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5109700 , fax. 22 5109888
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 22 5109700, fax. 22 5109888
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/271/37/13 - Druk Ząbkowskiej Gazety Samorządowej /Co Słychać?/ i kalendarzy na 2015 rok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie druku Ząbkowskiej Gazety Samorządowej /Co Słychać?/ i kalendarzy na 2015 rok. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac w następującym zakresie: 2.1.Przygotowanie oraz druk Ząbkowskiej Gazety Samorządowej /Co Słychać?/. a)Gazeta: -nakład: 6 000 szt., -format: A4 (16 stron), -druk: 4+1 (kolorowe strony: pierwsza i szesnasta oraz dwie dodatkowe strony wewnątrz gazety), -papier: offset 80 g/m2, -zszywanie, -przygotowanie oraz wydruki wstępne do akceptacji Zamawiającego, -dostawa nakładu wydrukowanej gazety do Urzędu Miasta w Ząbkach; -praca cykliczna: dwa razy w miesiącu tak, aby gazeta ukazała się w piątek przed drugą i ostatnią niedzielą miesiąca, -za zgodą i/lub na wniosek Zamawiającego gazeta może ukazać się w innym terminie, -na wniosek Zamawiającego gazeta może ukazać się w innej objętości (np. 12 stron) za wynagrodzeniem proporcjonalnym do ceny nakładu podstawowego. b)Kalendarz na 2015 rok - wkładka do gazety: -nakład: 6 000 szt., -format: A3 (2 strony), -druk: 4+4 (pełny kolor), -papier: offset 130 g/m2 błyszczący, -wkładkowanie; -przygotowanie oraz wydruki wstępne do akceptacji Zamawiającego. c)Trzy dodatki tematyczne - wkładki do gazety: -nakład: 6 000 szt., -format: A3 (2 strony), -druk: 4+4 (pełny kolor), -papier: offset 130 g/m2 błyszczący, -wkładkowanie, -przygotowanie oraz wydruki wstępne do akceptacji Zamawiającego. 2.2.Przygotowanie oraz druk kalendarza typu piramidka na 2015 rok. -nakład: 600 szt., -pełen kolor: 14 kartek + okładka (kartonowy podkład), -kalendarium - 125x170 mm, (4+0), papier kredowy, błyszczący 250g/m2. Kalendarz ma mieć 14 kartek, w tym pierwsza strona z samym zdjęciem i ewentualnie z życzeniami od Burmistrza Miasta Ząbki oraz herb miasta Ząbki. Na kolejnych 13-stu stornach ma się znajdować: zdjęcie z podpisem, herb miasta Ząbki, nazwa bieżącego miesiąca z wyszczególnionymi dniami oraz nazwa miesiąca wstecz i kolejnego miesiąca (oba również z wyszczególnianymi dniami) o 50% mniejsze od bieżącego miesiąca na kartce. Na 14 - tej stronie ma być kalendarium na 2016 rok wraz ze zdjęciem oraz herbem miasta Ząbki. -okładka 190 (wraz ze skrzydełkiem) x 170 mm, 4+0, spirala na górze, karton jednostronnie powlekany 300g/m2. Okładka - podkład do kalendarium ma być dłuższy od kalendarium. Na okładce mają znajdować się zdjęcia. Na wystającej części okładki mają znajdować się numery telefonów. -w górnej części kalendarza ma się znajdować spirala, scalająca strony kalendarza i kartonowy podkład. -zdjęcia do kalendarza, herb i numery telefonów zostaną dostarczone Wykonawcy przez Urząd Miasta Ząbki w formie elektronicznej w ciągu 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania na materiały przez Wykonawcę. -przygotowanie oraz wydruk wstępny do akceptacji (w tym projekt, druk, bindowanie) -dostarczenie do Urzędu Miasta Ząbki do dnia 3 grudnia 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach