Przetargi.pl
ZP/271/29/13 - Wybór Operatora zarządzającego Centrum Turystyczno-Rekreacyjno-Sportowym- kryta pływalnia

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5109700 , fax. 22 5109888
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 22 5109700, fax. 22 5109888
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/271/29/13 - Wybór Operatora zarządzającego Centrum Turystyczno-Rekreacyjno-Sportowym- kryta pływalnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Operatora, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, usług polegających na -kompleksowym zarządzaniu, obiektem, w tym administrowania, wykonywania Konserwacji i zapewnienia prawidłowej eksploatacji, dokonywania robót awaryjnych i remontów bieżących, -organizowaniu imprez sportowych i komercyjnych w obiekcie, -promocji obiektu oraz usług świadczonych z jego wykorzystaniem. Charakterystyka budynku krytej pływalni Przedmiotem inwestycji jest budynek krytej pływalni o charakterze rekreacyjno- sportowym, wyposażony w basen pływacki o wymiarach (25 m x 12,5 m x 1,35-2 m), basen do nauki pływania o wymiarach (6,5 m x 10,0 m), brodzik dla dzieci, basen rekreacyjny wyposażony w atrakcje tj. gejzery powietrzne, masaże karku, masaże podwodne itp. wanny jacuzzi z hydromasażem oraz zjeżdżalnię wodną typu rurowego (dł. ok. 75 m). Na kondygnacji podziemnej przewiduje się wielostanowiskowy parking podziemny, pomieszczenia techniczne oraz pomieszczenia związane z technologią basenu. Na kondygnacji parteru przewiduje się zespół hallu wejściowego z kasą, szatnią ogólną, barem, zespół szatniowo- sanitarny dla użytkowników basenu, zespół zaplecza hali basenowej oraz zespół odnowy biologicznej wyposażony w stanowiska do opalania, saunę, łaźnię, gabinet masażu. Na kondygnacji pierwszego piętra przewiduje się widownię, ogólnodostępne sanitariaty, bar, czterotorową kręgielnię, dwa boiska do squasha z własnym zapleczem oraz zespół pomieszczeń administracji. Parametry techniczne budynku krytej pływalni w Ząbkach ilość kondygnacji nadziemnych-2 kondygnacje ilość kondygnacji podziemnych-1 kondygnacja długość x szerokość- 52,35 x 37,10 m wysokość- 11,90 m powierzchnia zabudowy- 1994,00 m2 powierzchnia użytkowa- 5 355,88 m2 kubatura części podziemnej- 9 650 m3 kubatura części nadziemnej- 19 000 m3 W ramach przedmiotowej inwestycji zostanie wykonane zagospodarowanie terenu, a także droga w ul. Słowackiego wraz z włączeniem w drogę wojewódzką- ul. Ks. Skorupki. Zakończenie całości robót budowlanych i oddanie obiektu do użytkowania zaplanowane jest na grudzień 2013 r. 3.Obowiązki Operatora zarządzającego Centrum Turystyczno - Rekreacyjno - Sportowym - kryta pływalnia 3.1.W ramach przedmiotu zamówienia Operator zobowiązuje się za wynagrodzeniem do 1)kompleksowego zarządzania Obiektem, w tym Administrowania, wykonywania Konserwacji i zapewnienia prawidłowej Eksploatacji, dokonywania Robót awaryjnych i Remontów bieżących, 2)organizowania imprez sportowych i komercyjnych w Obiekcie, 3)promocji Obiektu oraz usług świadczonych z jego wykorzystaniem. 3.2.Operator ponosi pełną odpowiedzialność za zarządzanie Obiektem. Operator zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie ze standardami zawodowymi i ze szczególną starannością właściwą dla ich zawodowego charakteru oraz kierując się zasadą ochrony interesu Zamawiającego. 3.3.Operatora obowiązuje tajemnica zawodowa obejmująca wszelkie informacje związane z zarządzaniem Obiektu. 3.4.Operator zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowej eksploatacji Obiektu oraz do czuwania nad prawidłową realizacją umów zawartych przez niego z osobami trzecimi, a także do chronienia interesów Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia. 3.5.Operator 1)ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie koszty związane z wykonywaniem czynności wskazanych w pkt. 3.1, w szczególności wszelkie koszty Administrowania i zapewnienia prawidłowej Eksploatacji, Remontów bieżących, Konserwacji, Robót awaryjnych, przeglądów technicznych, opłat za media (gaz, woda, ścieki, energia elektryczna, wywóz nieczystości i inne), płac, ubezpieczeń, podatków i innych opłat publiczno - prawnych oraz wszelkie inne koszty wynikające z charakteru zleconego zadania lub treści wzoru Umowy, 2)pobiera wszelkie przychody związane z funkcjonowaniem Obiektu, które stanowią jego przychód. 3.6.Operator zobowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na dokonywanie nakładów oraz zmian w zarządzanym Obiekcie wymagających zgody w trybie ustawy - Prawo budowlane, które wykraczają poza zakres Remontów bieżących, Konserwacji i Robót awaryjnych. 3.7.Do obowiązków Operatora należy w szczególności 1)zapewnienie pełnej dostępności całego Obiektu oraz sprawności wszystkich instalacji i urządzeń Obiektu, 2)eksploatacja instalacji i urządzeń Obiektu zgodnie z dokumentacją producencką, instrukcjami i dokumentami gwarancyjnymi, 3)udział w rozruchu Obiektu, 4)zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno - finansowej Obiektu, 5)zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Obiektu, 6)zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej Obiektu w rozumieniu przepisów prawa energetycznego, 7)bieżące administrowanie Obiektem, 8)zawieranie umów na media, w tym na dostawę energii elektrycznej, gazu i wody, odprowadzanie ścieków, na usługi telekomunikacyjne, a także inne rodzaje usług, w szczególności dotyczących usuwania nieczystości, usług kominiarskich i innych usług, 9)utrzymywanie Obiektu w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem, 10)utrzymanie należytego stanu technicznego Obiektu z zachowaniem wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych użytkowania budynków, 11)przeprowadzenie przeglądów i serwisów technicznych wymaganych do zachowania gwarancji Obiektu, wymaganych przepisami prawa oraz odpowiednimi normami branżowymi, 12)organizowanie i prowadzenie Konserwacji i Remontów bieżących Obiektu, a także usuwanie skutków awarii, 13)zapewnienie w Obiekcie prawidłowych warunków wynikających z projektu budowlanego i wykonawczego Obiektu oraz odpowiednich norm branżowych, w szczególności w zakresie temperatury i wilgotności powietrza w poszczególnych pomieszczeniach Obiektu, temperatury wody w basenach i parametrów chemicznych wody w instalacjach Obiektu, 14)przygotowywanie planu oraz dokumentacji dotyczącej zasadności remontów Obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, 15)utrzymanie porządku i czystości w Obiekcie, ciągach komunikacyjnych i drogach dojazdowych oraz w otoczeniu Obiektu (utrzymanie letnie i zimowe), wraz z ul. Słowackiego na odcinku przylegającym do Obiektu, 16)prowadzenie książki Obiektu, ewidencji i dokumentacji wynikających z Prawa budowlanego oraz innych przepisów, 17)prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej oraz przekazywanie Zamawiającemu raz na kwartał (nie później niż do 10 - go dnia miesiąca następującego po danym kwartale) bilansów i rachunków zysków i strat, rachunków wyników oraz raportów kasowych z prowadzonej działalności, 18)przekazywanie raz na kwartał (nie później niż do 10 - go dnia miesiąca następującego po danym kwartale) danych dotyczących temperatury i wilgotności powietrza w poszczególnych pomieszczeniach Obiektu, temperatury wody w basenach i parametrów chemicznych wody oraz innych danych żądanych przez Zamawiającego, 19)bieżący pobór należnych opłat za korzystanie z Obiektu lub jego części przez użytkowników, wraz z potwierdzaniem poboru opłaty przez wydanie paragonu lub innego dokumentu potwierdzającego zakup usługi, 20)zapewnienie odpowiedniego personelu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Obiektu oraz dbanie o kulturalną obsługę użytkowników obiektu przez personel, 21)windykacja opłat należnych z tytułu korzystania z Obiektu lub jego części, 22)dbanie o zachowanie tajemnicy zawodowej przez jego pracowników, 23)przez cały okres obowiązywania Umowy - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością przez Operatora, 24)umieszczanie reklam, które nie będą naruszały obowiązujących przepisów prawa lub dobrych obyczajów, 25)zapewnienie i utrzymywanie estetyki Obiektu, 26)zapewnienie ochrony Obiektu, 27)przygotowanie i przekazanie regulaminu Obiektu w terminie do dnia przekazania Obiektu przez Zamawiającego oraz aktualizacja tego regulaminu, 28)przestrzegania regulaminu Obiektu i zapewnienia przestrzegania tego regulaminu przez jego użytkowników, przestrzeganie aktualnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności: Prawa budowlanego, przepisów sanitarnych i porządkowych, prawo ochrony środowiska, 29)korzystanie z Obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i celem wynikającym z Umowy. 3.8.Operator zobowiązany jest do wyposażenia Obiektu w niezbędne przyrządy umożliwiające korzystanie z Obiektu lub jego części przez użytkowników. 3.9.Operator zobowiązuje się do zapewnienia usług rekreacyjnych i sportowych w Obiekcie w zakresie i wymiarze niezbędnym do pokrycia ich zapotrzebowania. Usługi będą organizowane przez Operatora jego własnym staraniem i na jego koszt. Operator może zlecić wykonywanie tych usług osobom trzecim. Operator zobowiązany jest do wyposażenia Obiektu w niezbędne przyrządy umożliwiające prowadzenie wyżej wymienionych zajęć. 3.10.Operator zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom Obiektu, między innymi przez stałą obecność wykwalifikowanej obsługi Obiektu. 3.11.Operator zobowiązany jest zapewnić funkcjonowanie Obiektu w godzinach od 6 do 22. Operator może wydłużyć czas otwarcia Obiektu, jednakże nie może go skrócić. Zmiana godzin funkcjonowania Obiektu lub przerwy w prowadzeniu Obiektu lub jego części lub dostępności dla użytkowników wymagają pisemnej zgody Zamawiającego. 3.12.Operator zobowiązany jest zapewnić dostępność basenu do nauki pływania oraz 4 torów basenu głównego na potrzeby Miasta Ząbki w Dni robocze (na zajęcia dla szkół gminnych Miasta Ząbki), w godzinach 9 - 15, chyba że Zamawiający zgłosi Operatorowi zwolnienie basenów lub poszczególnych torów. Za wykorzystanie w powyższym zakresie Obiektu opłaty ponosi Zamawiający lub jednostka organizacyjna Zamawiającego. Grafik zajęć dla poszczególnych szkół będzie ustalany przez jednostki organizacyjne Zamawiającego i Operatora, przy założeniu, że rok szkolny trwa od 1 września do 30 czerwca. W przypadku nie wykorzystywania Obiektu w ww. sposób przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku braku zapotrzebowania na usługi związane z basenem, Operatorowi nie przysługują żadne roszczenia, w tym roszczenie o wynagrodzenie. 3.13.Na pisemne żądanie Zamawiającego Operator zobowiązany jest zapewnić dostępność Obiektu lub jego części poza okresem wskazanym w pkt. 3.12. 3.14.Operator nie może ograniczać dostępności basenu w taki sposób, aby zajęte (zarezerwowane) były w tym samym czasie więcej niż 4 tory, chyba że organizowane są zawody pływackie lub Zamawiający wyraził pisemną zgodę na ograniczenie dostępności basenu. 3.15.Stawki za 60 minutowe korzystanie z pływalni: - cena biletu normalnego maksymalnie 14 zł, - cena biletu ulgowego maksymalnie 8 zł. 3.16.Bilety ulgowe przysługiwać będą (po okazaniu stosownego dokumentu): - dzieciom od lat 4 i młodzieży szkolnej i akademickiej do lat 25, - osobom niepełnosprawnym, - osobom powyżej 67 roku życia. 3.17.Dzieci do lat 4 korzystają z pływalni bezpłatnie na warunkach określonych w regulaminie opracowanym przez Operatora. 3.18.Operator może wprowadzić swoje propozycje zmiany cen oraz ceny promocyjne, np.: karnety, bilety rodzinne, zbiorowe bilety itp., po uzyskaniu akceptacji Miasta Ząbki. 3.19.Posiadacze Karty Mieszkańca Jestem z Ząbek uprawnieni będą do przynajmniej 25% zniżki, od cen biletu za 60 minutowe korzystanie z pływalni. 3.20.Strony ustalają, iż czas 60 minut korzystania z basenu przez użytkownika liczony jest od chwili przekroczenia punktu kontrolnego (barierki) przy wejściu do przekroczenia punktu kontrolnego (barierki) przy wyjściu. 3.21.Rodzaj, ilość i wielkość reklam zamieszczanych w kompleksie powinna być uzgadniana z Zamawiającym. 3.22.Operator zobowiązuje się do utworzenia oraz prowadzenia strony internetowej Obiektu. Operator zobowiązany jest do zamieszczania na stronie internetowej bieżących informacji dotyczących funkcjonowania Obiektu oraz aktualizacji i administrowania stroną. Koszty utworzenia i modyfikacji strony ponosi Operator. W terminie 7 dni od rozwiązania lub wygaśnięcia niniejszej Umowy Operator zobowiązany jest nieodpłatnie przenieść na Zamawiającego prawa do domeny oraz autorskie prawa majątkowe, prawa do wykonywania zależnych praw autorskich oraz prawa do wyłącznego zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów wykorzystywanych na portalu i stworzonych na potrzeby portalu, na warunkach i polach eksploatacji określonych przez Zamawiającego. 3.23.Operator zawiera umowy z osobami trzecimi dotyczące realizacji Umowy we własnym zakresie i na własny koszt, z uwzględnieniem zasady konkurencyjności i z zachowaniem publicznego trybu zbierania ofert. Wszelkie umowy, za wyjątkiem umów na dostawy mediów, powinny zostać zawarte na czas określony, nie dłuższy niż do dnia obowiązywania niniejszej Umowy. 3.24.Przez okres jednego roku od dnia przekazania Obiektu Operator nie może zawrzeć żadnej umowy z podmiotami świadczącymi usługi oparte o wydawane karty o charakterze sportowo-rekreacyjnym, zapewniające dostęp do obiektów sportowych. 3.25.Zamawiający ma prawo obciążyć Operatora kosztami usunięcia szkody powstałej w Obiekcie, jeżeli Operator nie wywiązał się z obowiązku usunięcia szkody w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 3.26.Od chwili przekazania Obiektu Operator zobowiązany jest wykonywać wszelkie czynności i obowiązki przewidziane w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) i w przepisach wykonawczych związanych z zarządzeniem nieruchomościami. Powyższe czynności Operator wykonuje we własnym imieniu i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach