Przetargi.pl
ZP/271/09/13 - Roboty budowlane związane z remontem nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Miasta Ząbki

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5109700 , fax. 22 5109888
  • Data zamieszczenia: 2013-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 22 5109700, fax. 22 5109888
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/271/09/13 - Roboty budowlane związane z remontem nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Miasta Ząbki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Miasta Ząbki. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -oznakowanie danego odcinka robót; -zaznaczanie miejsc przeznaczonych do remontu; -zabezpieczenie uzbrojenia obcego znajdującego się w drodze; -równanie, profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg gruntowych (w razie konieczności skropienie wodą) -wykonanie koryta o głębokości do 20 cm i zagospodarowanie urobku we własnym zakresie; -transport tłucznia i destruktu na terenie Miasta Ząbki wraz z jego załadunkiem (materiał Zamawiającego) -profilowanie i wałowanie warstwy podbudowy z tłucznia oraz odpowiednie zagęszczenie wbudowanego materiału; -uzupełnienie nawierzchni i nierówności jezdni dróg gruntowych przy użyciu destruktu asfaltowego (destrukt zapewnia Wykonawca) wyrównanie i wyprofilowanie nawierzchni oraz odpowiednie zagęszczenie wbudowanego materiału; -obmiar wykonanych robót remontowych na danym odcinku; -usunięcie oznakowania o prowadzonych robotach drogowych, po zakończeniu robót na danym odcinku. 2.2.Wykaz dróg gminnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2.3.Sposób realizacji zamówienia: -Prace realizowane będą w terminach, zakresach ilościowo - rzeczowych i miejscach wskazanych przez Zamawiającego w zgłoszeniach do umowy; -Czas naprawy uszkodzonych miejsc nie może być dłuższy niż 7 dni po otrzymaniu zgłoszenia od zamawiającego. Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy termin zakończenia danego zgłoszenia może ulec zmianie (np. złe warunki atmosferyczne - obfite opady deszczu, inne ważne okoliczności uznane przez Zamawiającego). Zmiana terminu musi być potwierdzona przez Inspektora z ramienia Zamawiającego; -Czas pracy sprzętu liczony będzie każdorazowo od momentu uruchomienia GPS przez pracownika Zamawiającego. Moduł GPS będzie podstawą do weryfikacji czasu pracy sprzętu. Do czasu pracy sprzętu nie będą wliczane przestoje sprzętu wynikające między innymi z braku materiału na placu budowy lub braku powierzchni do zawałowania. -Sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia musi być wyposażony w kartę pracy sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia 10 kontroli wagowych dostarczonego destruktu na koszt Wykonawcy we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Jednostka pomiarowa znajdować się będzie w odległości ok. 5 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości destruktu od deklarowanej przez Wykonawcę, kontroli może podlegać każda dostawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach