Przetargi.pl
ZP/24/2013 NA Świadczenie usług należytego utrzymanie czystości w budynkach biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na II ZADANIA

Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
    Ul. Drewnowska 5 5
    91-002 Łodź, woj. łódzkie
    tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
    REGON: 10161009700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/24/2013 NA Świadczenie usług należytego utrzymanie czystości w budynkach biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na II ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. utrzymanie czystości w budynkach biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego w podziale na 2 zadania. Dla ZADANIA I przy ulicy Drewnowskiej 5 pow. wew. 567,14 m2, pow. okien 75 m2 (2 łazienki) przy ulicy Sędziowskiej 16 pow. wew. 406,46 m2, pow. okien 106,56 m2 (4 łazienki) przy ulicy Przemysłowej 7 pow. wew. 323,12 m2, pow. okien 55,13 m2 (4 łazienki) Dla ZADANIA II przy ulicy Wielkopolskiej 53 pow. wew. 350,12 m2, pow. okien 50 m2 (2 łazienki) przy ulicy Tybury 7 pow. wew. 161,91 m2, pow. okien 20 m2 (2 łazienki) przy ulicy Rojnej 1 pow. wew. 56,22 m2, pow. okien 8 m2 (1 łazienka) B. Sprzątanie nieruchomości odbywać się będzie w dni robocze po godzinach pracy Zamawiającego - pon.-pt. po godz. 15:00, wt.- po godz. 17:00. 1. Do obowiązków Wykonawcy codziennego sprzątania biura należy: opróżnianie koszy na śmieci i wykładania ich workami foliowymi, zamiatanie, zbieranie nieczystości z powierzchni wewnętrznych, mycie podłóg, mycie na mokro i dezynfekcja sedesów, umywalek i baterii oraz przylegającej glazury, kontrola zużycia i ewentualna wymiana kostki WC, uzupełnianie dozowników na mydło, uzupełnianie ręczników papierowych i papieru toaletowego (białego), mycie na mokro i polerowanie lusterek, odkurzanie wykładzin dywanowych, usuwanie kurzu z powierzchni meblowych. 2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach miesięcznego sprzątania biura należy: mycie ścian malowanych farbą olejną lub wyłożonych glazurą oraz kaloryferów, mycie koszy na śmieci, mycie parapetów, mycie na mokro drzwi wewnętrznych, wyłączników światła, dezynfekcja aparatów telefonicznych, mycie poręczy na klatkach schodowych. 3. Do obowiązków Wykonawcy w ramach półrocznego sprzątania biura należy: mycie okien i stolarki okiennej, mycie krat, mycie na mokro żyrandoli oświetleniowych, pranie firanek (zdjęcie i zawieszenie). 4. Zakup środków i narzędzi należy do Wykonawcy. Wykonawca zakupuje także ręczniki papierowe, papier toaletowy (biały),worki foliowe na śmieci, mydło w płynie do dozowników sanitarnych oraz środki zapachowe w związku z tym, koszt ich zakupu należy wliczyć w cenę usługi sprzątania. Materiały te będą na bieżąco uzupełniane przez pracowników Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazywania do sprzątania pomieszczeń po remontach bez dodatkowego wynagrodzenia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, najpóźniej w pierwszym dniu realizacji umowy, danych pracownika zajmującego się sprzątaniem siedziby Zamawiającego , a w przypadku zaistnienia zmian do ich aktualizacji. 7. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu prac do zamykania drzwi zewnętrznych i załączania systemu alarmowego. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego w szczególności dotyczących systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, o których dowiedział się w trakcie realizacji umowy, jak również do pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć. 9. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej, uwzględniającej specyfikę sprzątanych pomieszczeń jak i ich wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach